Alexander-Ylipaa Slutligen mina diskuspar... Jaja, nog vet jag att jag har enormt mycket disco...men vad tusan....altum scalarerna kompletterar bra nog! ;)
Alexander-Ylipaa Black Pemba Sen lite av tjejens fiskar...som ni ser är ju de inte lika lättfotade som mina tallrikar..;)
patrickeriksson Fina bilder Alex. Jag kontrar med mer Viktoria. Bild 1: Neochromis omnicaeruleus Bild 2: Lithochromis rufus Bild 3: Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" Bild 4: Paralabidochromis chromogynos
StefanL Vackert Patrick! Underbara representanter för den annars så lite uppmärksammade sjön Viktoria. Du och Endymion (Albin) gör ett kanonjobb att lyfta fram arter från Viktoriasjön. Härligt att se!
tjornpatrik Fina bilder Alex. Jag kontrar med mer Viktoria. Bild 1: Neochromis omnicaeruleus Bild 2: Lithochromis rufus Bild 3: Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" Bild 4: Paralabidochromis chromogynos Underbara bilder!!!!:)
HenrikV Alexander Ylipää;727063Sen lite av tjejens fiskar...som ni ser är ju de inte lika lättfotade som mina tallrikar..;) Lättfotade går ju att tolka på två olika sätt... ;)
Oden70 Zebra Inte som patriks foto men här e ett foto på min Viktoria zebra hane. Ursäkta den skitiga glas rutan.. http://www.postimage.org/image.php?v=aV1cuAP9
specmats Fina bilder Alex. Jag kontrar med mer Viktoria. Bild 1: Neochromis omnicaeruleus Bild 2: Lithochromis rufus Bild 3: Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" Bild 4: Paralabidochromis chromogynos -väldigt fina:), gillar speciellt 3:an
imported Bild 1: En Eldbukshane som varit i farten Bild 2: En riktig sötnos vid namn Pyxichromis orthostoma
imported Den där Pyxichromis orthostoma är ju farligt lik Altolamprologus i profil. Är den lika lövtunn? Riktigt så tunn är den inte. Men den är klart "ihoptryckt"
Alexander-Ylipaa Bild 1: En Eldbukshane som varit i farten Bild 2: En riktig sötnos vid namn Pyxichromis orthostoma Ritkigt fin eldbuk du har där Albin! Käften på den coola viktorian har jag ingen kommentar på...=)
Alexander-Ylipaa Falköping Dom hel turquiosa / (cobalt blue) på sissta kortet var riktigt fina du! Ops..glömde...tack! :)
diskus Schysst Ghost och snygg bild Mattias... ...du har uppenbarligen gjort något jag har kvar att göra ...lärt dig fotografera! Härlig firre
ozric Gohst is in town. Börjar bli könsmogen:) Snygg! Om analfenan varit röd , hade det varit en "Iceberg" då? :^)