Micke Aldrig ens hört talas om! :I Vart går den? http://www.ciklid.org/artregister/artreg_visa_art.php?ID=1142
kattsta -Är det vf Red Top? var köpte du dom? Ja det är det dom är köpta av Janne på Aquatropik i Sala Han har nog ett par kvar. Lägger även in vf Fullborni Chinyankwazi från samma ställle. Även Petrotilapian kommer från Aquatropik Hälsningar Tomas
fishweed daniel_i_malmö;730393Badis badis, Sajica-hona, humlefisk? badis badis burmanensis och humlefisk är rätt... ^^ dock inte sajica! =)
HenrikV Lägger väl in lite bilder jag med. En gissa fisken på första bilden. Den är från Tanganyika kan jag avslöja. :D 1. Gissa fisken! 2. Xenotilapia flavipinnis 3. Tropheus moorii, Muzi 4. Drakfisk Vansinnigt bra foto på Flavipinnisen. Tycker att du borde lägga till den i artbeskrivningen. just nu finns där "bara" två foton på "Royal Kekese". Är detta en Kigoma?
Robin Vansinnigt bra foto på Flavipinnisen. Tycker att du borde lägga till den i artbeskrivningen. just nu finns där "bara" två foton på "Royal Kekese". Är detta en Kigoma? Tack! Den är från Kasanga.
oaken badis badis burmanensis och humlefisk är rätt... ^^ dock inte sajica! =) Vill bara inflika att B. b. burmanicus nu heter B. ruber :)
Oden70 Bild 1 Labeotropheus trewavasae "Occra" Bild 2Placidochromis sp. Jalo ungdjur hane som börjat färga..
Lutt badis badis burmanensis och humlefisk är rätt... ^^ dock inte sajica! =) Kan det vara en multispinosa då? Men det var ingen lätt bild;)
fishweed Kan det vara en multispinosa då? Men det var ingen lätt bild;) det är rätt! den står å vaktar yngel så den är nästan helt svart! ^^
Oden70 Cynotilapia??? Nu har du nog lagt in fel bild.....:^) Placidochromis sp. Jalo kanske? Sant .. inte lätt dagen efter
fishweed Bild 1 Galaxiesrasbora Bild 2 Dvärgrasbora Bild 3 Close up på min lilla gibbiceps Bild 4 Min Gökis
fishweed Galaxiesrasboran var ju riktigt fräck. Svår att få tag på? nja den har fått ett bra uppskjut så jag har sett den mer å mer i butikerna här i göteborg, köpte dom jag har i kungsbacka... dom är lite dyrare men väldigt fina så värt det tycker jag... =)