Pelvicachromis LUTT du får helt enkelt komma till Malmö och se,och kanske fynda dessa rariteter. Det fanns channoides även i fjol och de blev bla jag lycklig ägare till för futtiga 100 för ett pare.
daniel_i_malmo LUTT du får helt enkelt komma till Malmö och se,och kanske fynda dessa rariteter. Det fanns channoides även i fjol och de blev bla jag lycklig ägare till för futtiga 100 för ett pare. Och med tanke på att Åleds brukar ta 1200 kr per par så får ju det sägas vara ett riktigt fyndpris! Och jag köpte det andra paret förra året, till samma fyndpris :D Hanen har förresten för några dagar sedan spottat ut den första kullen yngel :) Tidigare har han aldrig gått tiden ut. De är alltså munruvare.
daniel_i_malmo Nu har det förresten anmälts ett gäng akvarieböcker, förvisso av lite äldre snitt men de flesta av dem är tidlösa klassiker som aldrig blir utdaterade.
Johnny_1 undrar vem som sitter på Betta rariteterna:P Om en timme sitter dom på baksätet i bil i allafall;-)) Säger som Pelvicachromis: -Kom ner, så himla långt har Ni inte!!!
Johnny_1 Kommer någon att ha med sig syrgas för ev. ompack av fisk på auktionen ?? Bra fråga Mattias!! Kommer i allafall att vara påsar och friskt vatten!