henrikrock HV 71, de är ju från Småland i alla fall. Annars är det fotboll jag brinner för. Tyvärr har mitt lag lyckats gräva ner sig djupt i skiten...
Matz-Karlsn Södertälje är laget eftersom jag är uppvuxen i den stan. Boston håller jag på i NHL eftersom Bobby Orr var en stor idol när jag var liten.
tege Matz KarlséSödertälje är laget eftersom jag är uppvuxen i den stan. Boston håller jag på i NHL eftersom Bobby Orr var en stor idol när jag var liten. Vilken stad då???:D
imported FRÖLUNDA INDIANS - Som född och uppvuxen i Göteborg har jag flera gånger själv lirat på skoj inne i frölunda borg. Att jag där ochså såg Metallica live i slutet på 80-talet en gång var inte heller helt fel.:) Mvh/Andreas.
imported Vänta till Leksands Stars kommer upp igen:D. Då blir det folk på arenorna igen. Annars är det Dackarna i speedway som gäller
imported A FRÖLUNDA INDIANS - Som född och uppvuxen i Göteborg har jag flera gånger själv lirat på skoj inne i frölunda borg. Att jag där ochså såg Metallica live i slutet på 80-talet en gång var inte heller helt fel.:) Mvh/Andreas. Såg Metallica senast på Ullevi. Det var grymt!
Tony Enda gången jag bemödar mig att besöka en hockeyrink är när isen är täckt av diverse plywood så man står stabilt och får välljudande musik i öronen :) Det samma gäller fotbollsplaner och handbollshallar vid närmare eftertanke.