Hahahaha den va bra!
Jaa eller korsningar! Ursäkta att jag tjatar om korsningar mycket, men är så jä......la trött på dom, o det finns ALLDELES för många som säljs som en ren art!! Säljs dom som korsningar så har jag inga problem med dom!
tror det kommer lite på hur erfarna många butiker är när det kommer till vissa arter, CA är inte den vanligaste eller mest populära pga storlekarna dom växer till. köpte ju mina under V. Synspila.
sen även om man hänvisar till denna sidan som jag ofta gör så är dom inte alltid motagliga till att ta sig tiden att gå in här eller intresse av att lära sig om nått nytt även om vi alla är sökare efter info för det mesta. =)
är ju samma som att nån svensk ska kunna ha en så uppdaterad och bra sida som visar exakt vad dom fått in och bild på det, finns kanske nån sida men jag har inte kommit förbi nån svensk butik som tagit sig tiden till att ha det så. hybrider och korsningar är nog nått man tyvärr få stå ut med då många vill ha färggranna.
Kent i Nol har ett par mega fräcka papegojciklider inne men iochmed att dom är hybrider så tycker man det är synd att det inte är naturlig form :(