Jättebra bilder.
Bra (för mig och andra ;) ) att du publicerade den sista maculicaudabilden här också. För den hade nog kunnat ta sig långt i fototävlingen.
Jag har för mig att de inte får vara publicerade här på forumet innan de är med i tävlingen, men jag kan ju ha fel.
Men ta du en till sådan bild...och tvätta rutan ;) ... så tror jag nog att du får många röster på den.
Tackar, har förresten 2 blixtar nu ;) bägge sonys....
tror inte man får så många röster när rutan är så skitig....jag kanske sparat nån oxå ;) jag tycker bilderna blir lite mjukare med det andra zoomet - det gamla beercanet, men det här nya är lite smidigare att jobba med.
sen har jag två jättenackdelar till jag har bara en laptop att jobba med för tillfället så jag ser inte riktigt vilka bilder som är skrpa och inte skärmen e inte tillräckligt bra för det...jag märker det ibland när jag kikar på bilderna från jobbet med helt nya 22" widescreen skärmar.....
sen har jag ju inte lärt mig använda photoshop ännu heller, tänkte prova det snart har inte ens installerat det ännu
ska ta och blanda till lite syra och fönsterputs och gå över rutorna nån dag, det är en hel del kalkavlagringar på glasen oxå