panna Grattis på födelsedagen Deelay. Hoppas att du får en ny kamera i födelsedagspresent. Vill se bilder i världsklass. mvh. Jouni
deelay Oj tackar killar =) panna du har bättre koll på det än vad mina irl vänner har =) Jo ny kamera får det nog bli i present =)=)=
malawijanne Grattis Deelay:):) Ja grattis Niklas, du är värd allt beröm du kan få. Men samtidigt så tycker jag att det känns lite småaktigt: när jag fyllde 50 så var det ingen som var intresserad av det:(
Bright_Blue Ja grattis Niklas, du är värd allt beröm du kan få. Men samtidigt så tycker jag att det känns lite småaktigt: när jag fyllde 50 så var det ingen som var intresserad av det:( Ja grattis deeley. Men Janne alla har väl inte koll på när du fyller år hade nån vetat hade de säkert grattat dig. Grattis i efterskott iaf Janne. Janne du missade förresten min 20års dag :)
malawijanne Ja grattis deeley. Men Janne alla har väl inte koll på när du fyller år hade nån vetat hade de säkert grattat dig. Grattis i efterskott iaf Janne. Janne du missade förresten min 20års dag :) Det står faktiskt nedanför vilka som fyller år, jag kanske inte var ute på nätet det dygnet, men självklart Joel grattis i efterskott på din 20 års dag.Janne