Kjell Det är ju av ett visst intresse för de som är lite långväga ifrån om det finns plats på fredagen eller inte. Det handlar ju då också om att boka hotellrum, resor etc.
Själv skickade jag ett mail igår och frågade om det fanns plats eller inte och har inte fått svar.
Så därför har jag en annan fråga - om jag bokar även för fredagen och det inte finns plats på evenemanget på kvällen - kan man då avboka hotellrummet för fredagsnatten eftersom jag i så fall istället åker ner på lördagen.
Vi är medvetna om att de flesta som brukar ligga över på fredagen kommer långväga ifrån och vi kommer så klart inte att försöka "lura hit" någon s.a.s. i onödan. Så givetvis kan man då avboka hotellrummet för fredagsnatten. Rummen är än så länge bara reserverade. Själva bokningen till hotellet - med namnlista - gör vi inte förrän efter den 20:e mars.
Och då vill det till att man har lämnat namnuppgifter på alla personer som det är inbetalt för. Många slarvar tydligen med det trots vår uppmaning att göra så. För det torde väl vara ett känt begrepp för den som nån gång legat på hotell att man måste skrivas in med hela sitt namn. Det duger alltså inte med ett förnamn eller alias!!!
(Detta sista stycke har ingenting med Kjell Fohrman att göra utan gäller generellt).