Kan man kanske tycka och det får medhåll av mig MEN!!!
Om där kommer in folk i er affär och säger att dom vill ha lite fisk då säger ni naturligtvis: Du har gjort din koll på hur dessa fiskar skall skötas? Kunder svarar : NÄ.. Då säger ni: NI FÅR INTE KÖPA NÅGOT och därefter så får dom gå... Eller det e kanske så här: Ni säljer fisken för ni vill ju tjäna pengar och ni säger hastigt vad dom heter och vart ifrån dom kommer sedan e det bra med den saken och det säger katching katching i din kassa och du e nöjd.
----------------------------------------------------------
Bara genom att säga en sån dumhet förstår jag att du alldrig har varit hos mig
nästa gång du utrycker dig så klumpigt å nedsättande bör du skaffa dig bättre underlag
ska försöka att sätta in en smile :^)
har aldrig varigt hos dig men det var en hypotetis fråga. jag gav faktiskt 2 alternativ eller hur. Och Jag sa er affär med betoning på er och INTE DIN specefikt. Med er menar jag INTE DIG! Har aldrig sagt du eller din i texten eller hur ?(förutom när det gäller din kassa och det var fel skulle ståt er kassa Dumhet enligt dig men du vet att det finns butiker som e mindre nogräknade och det e ett faktum..
Och om du vill veta vad jag jobbar med så e det ett yrke som också e direkt beroende av bra varor för att kunden skall komma tillbaka.
Så beskyll inte mig för att tycka att du e så.. Skrev i första raden att jag höll med dig.
Så det e väl inget att trigga upp sig för..
Men tror inte att du bryr dig ändå vad anndra säger...
Så om man nu skall hårddra det e det faktiskt du själva som tar det för givet att det e dig personligen jag menar, men det e ej fallet. E alltid svårt att ta till sig inlägg om man tolkar dom som man själva tycker...:D
Så ta det lungt, skulle inte klaga på din butik då jag aldrig varigt där.
Men som du tydde det så e det mitt fel och ber om ursäkt för mitt otydligt skrivna inlägg och lägger in en smilie:-|;);)