Mattias777 Undrar om nån kan ge bra råd hur man skall bygga i akvariet för att dessa skall leka? Jag har förstått att denna sort e inte den engklaste att få till lek:) Mina är relativt nyköpta, har 4st som går i ett akvarium med sand och lungnare arter. Dom verkar trivas och slåss sinnsemellan. Ser roligt ut när dom stångas med munnen. Köpte två som var lite större o två lite mindre. Bara o hoppas att könsfördelningen är jämn, e ju omöjligt o se eller?
deelay Du behöver inte inte bygga något speciellt alls, se däremot till att det inte finns fisk som konkurerar med dom för då leker dom sämre... allra bäst leker dom om dom är nästan själva. Dom kan vara lite kluriga.
Johan-F Du behöver inte inte bygga något speciellt alls, se däremot till att det inte finns fisk som konkurerar med dom för då leker dom sämre... allra bäst leker dom om dom är nästan själva. Dom kan vara lite kluriga. Men framförallt glöm inte bort och sätt dom på lek!;)
deelay Johan Men framförallt glöm inte bort och sätt dom på lek!;) haha jo annars blir det ju inget =)
Mattias777 Jag får väl spela nån musik som som får dom pilska:) Förslag på musik? Sexpistols eller Ebba Grön?:o
patrickeriksson Jag får väl spela nån musik som som får dom pilska:) Förslag på musik? Sexpistols eller Ebba Grön?:o Nja jag tycker du ska prova men Magnum Bonum, Lover Boy 8)
palleh Nja jag tycker du ska prova men Magnum Bonum, Lover Boy 8) Eller, eller baby i love youré way med Big mountain;)
Mattias777 Nja jag tycker du ska prova men Magnum Bonum, Lover Boy 8) Mangnum bonum, har suddiga minnen av att syrran spelade dom när vi var barn.