Joakim-Draktoft Tänkte bara kasta ut en trevare för att höra om någon semestrat i byn Almirida på Kreta. Har funderingar på en tripp med Langley Travels och deras hotell Almiriada Bay. Är nyfiken på om någon har något gott att säga om stället.
deelay Grekland funkar =) jag har inte varit där pesonligen men jag pratade nyss men en som visste vad det var och sa att det var fint där... Bifogar en länk med ifall du inte redan sett den. http://www.kalimera.nu/dcforum/DCForumID14/155.html
Robin Grekland funkar =) jag har inte varit där pesonligen men jag pratade nyss men en som visste vad det var och sa att det var fint där... Är det Grekland i helhet eller hotellet du menar? ;) :D
Tony Jag får hålla med deelay. Jag har spenderat massor av tid i grekland, och aldrig blivit besviken. Jag har iofs alltid hållt mig i cykladerna, men det är ju nästan så att kreta hör dit :)
Joakim-Draktoft Tack för all input. Som sagts här tidigare så kan det nästan inte bli fel oavsett vad man väljer i Grekland. För del lutar det åt Almirida eftersom vi hört mycket gott om denna lugna barnvänliga småort till ett fördelaktigt pris.
deelay Är det Grekland i helhet eller hotellet du menar? ;) :D Hotellet =) Jag kom ju hem från grekland igår.