Zaphi Om du har bra bilder på följande arter så maila mig, viktor(at)zaphi.com så skall jag tipsa om en fin grej... Skicka helst inte mail om inte tycker att bilderna är kanonbra (kvalitet för att trycka i magasin etc.) * Cyprichromis * Dimidochromis compressiceps * Haplochromis moorii * Cichlasoma * Astronotus (Oscars) * Geophagus * Apistogramma sp. * Aulonocara mamela * Aulonocara lwanda * Aulonocara sp. ''maleri'' * Or other species Aulonocara * Cynotilapi sp. * Pseudotropheus * Neolamprologus leleupi * Julidochromis sp.
cathje Hej! Ska skicka dig en bild på vår moorii. Vad ska du göra med bilderna? mvh. Cathelijne förresten: Haplochromis moorii = Cyrtocara moorii ;)
Zaphi Jag kan väl berätta om att det handlar om att kunna få sina bilder publicerade i mycket roliga sammanhang mot någon form av ersättning. Skicka gärna ditt namn och bildexempel till mig (VIA MAIL). Sista dagen för detta är imorgon torsdag.
Vic När det gäller Apistogramma sp - gills bilder på Apistogramma baenschi "Inka", även kallad Apistogramma sp. Inka?
Laesk Ersättningen är den bästa du kan tänka dig... En Canon 1Ds mark III + ett 1200/5,6L USM så man kan fota månen... förlåt
Zaphi En Canon 1Ds mark III + ett 1200/5,6L USM så man kan fota månen... förlåt E du fortfarande tekniknörd? Trodde du skulle ha passerat den fasen nu... ;)
Styrso OK Zaphi mannen. Vi är grymt nyfikna- glöm inte att följa upp och berätta vad detta rör sig om när du kan. Ps.en av dina gamla Compressiceps har blivit basen i uppsättningen i min stora burk. pss. rymt snygga foto du har på din sida!
Zaphi Tack skall du ha... Det handlar om att få med lite bilder i kalendrar och på akvarieprodukter...
Ove-Planstedt Tjena Var det några fler än jag som skickade bilder, i så fall hur har det gått. Jag fick i alla fall några burkar fiskmat idag och ett tack för att jag deltagit i deras ciklid projekt.
Per-B Inte särskilt lysande. Jag tvingas av ren elakhet citera: "Ersättningen är den bästa du kan tänka dig..." :| Vad var för övrigt "deras" ciklidprojekt? Vad gick hela grejen ut på? Jag måste säga att det var ett ovanligt sätt att engageras i en fototävling/bildförsäljning.
Robin Bara ett trick att komma åt bilder på fiskar och slippa betala för det. Mina bilder var de inte intresserade av sa de så snällt i ett mail. =)
palleh jag fick också några burkar mat men bilderna använda dem inte=) Ove Tjena Var det några fler än jag som skickade bilder, i så fall hur har det gått. Jag fick i alla fall några burkar fiskmat idag och ett tack för att jag deltagit i deras ciklid projekt.