Micke Tror inte att hobbybilen är orsaken faktiskt hehe två helt skilda saker krockar liksom inte direkt ..jag ska fundera lite nu i helgen och kanske några dagar till så får vi se..ett stort problem för mig är att lämna ifrån mig dom fiskarna jag har kvar sålde ju 2 stora par nu i julas och dom som jag har kvar är ju mina riktiga favoriter så grymt fina om jag får säga det själv...
Vad är det du har kvar nu? En grej som kan få upp ångan igen är att skaffa sig nåt helt nytt (inte byta ut). Kan vara allt ifrån att hålla nån fisk man aldrig ens funderat på tidigare till att skapa nån svartvattenbiotop eller you name it.
Själv så är jag lite nytänd nu exempelvis när jag kommer att ha möjlighet att leka av lite fisk i och med lokalen och kommer ägna mig åt att hålla en del fisk jag inte ens funderat på tidigare, svärdbärare, tetror, malar mest för eventuell odling i mindre skala. CA finns där och är det primära naturligtvis men att bredda horisonten lite vid sidan av så att säga.
Kankse du skulle utöka med en del såna mindre projekt som inte kräver så stora kar om du har plats o möjlighet?
Mvh Jari