edlund Hej! PÅ Tisdag eftermiddag får jag hem ett gäng altum dom är i kroppen som en handflata stora är dom, / Ann-Mari PS Kan inte lägga upp bilder här då jag inte är medlem Vad roligt för dig annmari !!!
drd Edlund ! Ska du ha min ensamme store bamse för en billig peng ? Kanske kan byta mot en liten minizebra :D och ett par hundra spänn om några månader ;)
edlund Edlund ! Ska du ha min ensamme store bamse för en billig peng ? Kanske kan byta mot en liten minizebra :D och ett par hundra spänn om några månader ;) Försöka kan man ju ;)
imported Hej! Hej! Drd nu gör vi så här, du packar ner din altumhane och skickar den hem till mig så tar jag hand om den,genom att jag sköter den så ger du bort den gratis, bra ide va,hör gärna av dig drd,skulle du vilja:) bli av med diskus kan du skicka dom i samma paket/Ann-Mari
edlund Hej! Drd nu gör vi så här, du packar ner din altumhane och skickar den hem till mig så tar jag hand om den,genom att jag sköter den så ger du bort den gratis, bra ide va,hör gärna av dig drd,skulle du vilja:) bli av med diskus kan du skicka dom i samma paket/Ann-Mari du annmari ta detta privat istället så e du snäll
imported Hej! Hej! Edlund om du kan läsa mellan raderna så förstår du att mitt inlägg till drd var på skämt/Ann-Mari
edlund Hej! Edlund om du kan läsa mellan raderna så förstår du att mitt inlägg till drd var på skämt/Ann-Mari Kan inte läsa mellan raderna
Mattias777 Hej! Jag tror mina är större,/Ann-Mari Jaha, då får vi se hur många timmar dina Altum klarar sig i dina slaskburkar:(,^o, B(, +o(
Danne_K Hej! Jag tror mina är större,/Ann-Mari Okej jag ser framemot bilder dom där är nog lite drygt 35
Danne_K anmari får man fråga vars du har fått tag på dessa altum? Dom växer ju inte direkt på träd numera framför allt inte i den storleken...
imported Hej! Hej! En kompis till mig ska köpa VF diskus och hon behlöver plats därför ger hon bort 5 st till mig alldeles gratis/Ann-Mari PS har sett dom på bild dom är stora
Danne_K okej när tror du att du får hem dom så vi får se bilder på dessa? Vars har du sett bilder på dom du kanske har dom själv och kan lägga ut dom så vi får se. eller är dom på någon annan sida kanske du kan länka till dom?
imported Hej! Hej! Eftersom jag inte är medlem här kan jag inte lägga upp bilder men vill du se dom gå in på www.nodss.se (Nordiska diskus sällskapet)gå sen in där på filmforum kolla på namnet Elduris hennes scalarer är det/ Ann-Mari
imported Hej! Hej! Glömde visst och säga att det är någon vanlig scalar med i bild alla är inte altum/Ann-Mari
Mattias777 Hej! Vet inte mattias777 vad du talar om slaskburkar,är du bakfull/ Ann-Mari Om du läser mellan raderna så ser du humorn Ann-Marie:o:P
Danne_K Hej! Eftersom jag inte är medlem här kan jag inte lägga upp bilder men vill du se dom gå in på www.nodss.se (Nordiska diskus sällskapet)gå sen in där på filmforum kolla på namnet Elduris hennes scalarer är det/ Ann-Mari Har inte riktigt tid att kolla igenom forumet för att hitta bilderna du menar. men varför inte skicka en direkt länk. när du är på sidan där bilderna är klickar du på adressen med höger musknapp och sen kopiera och sen höger klickar du när du skriver här på forumet klistra in. jag ser framemot att se bilderna när jag kommer hem ikväll lycka till. btw vars har du tänkt ha dom?
imported Hej! Hej! Danne K vart jag tänkt och ha scalaerena någonstans i akvariet förstås vart trodde du i kylskåpet eller på balkongen ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha oj vilken rolig tråd jag skrattar scalarerna ska var i akvariet jag tänkte inte rasta dom ute ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha var har man fisk om inte i akvariet förutom Alaska Pollock den har man i kylen har ni druckit något starkt Danne K ha ha ha ha/Ann-Mari