JockeB Kalasbilder Rickard!! Vill också passa på att tacka er som var med för en mycket trevlig lö-sö, Hoppas vi kan göra detta många fler gånger framöver:D
jinnarparen Vi fick ju tid över för annat också. Den här Amphilophus Lyonsi hanen hade en något negativ inställning till öl.
MikeW Tack Jocke för en mycket trevlig dag! Fantastiskt fin lokal du har med en otroligt omfattande samling CA-biffar! Zonatorna och maculicaudorna går nu fint i mina kar, verkar inte vara påverkade av 6 timmar i påsar. :) / Micke (Klappa kalvarna från mig...:P )
JockeB Vi fick ju tid över för annat också. Den här Amphilophus Lyonsi hanen hade en något negativ inställning till öl.[/QUOTE Haha kalasbild! var bara sorten han inte gillade;)
JockeB Tack Jocke för en mycket trevlig dag! Fantastiskt fin lokal du har med en otroligt omfattande samling CA-biffar! Zonatorna och maculicaudorna går nu fint i mina kar, verkar inte vara påverkade av 6 timmar i påsar. :) / Micke (Klappa kalvarna från mig...:P ) Tack själv! Låter bra det, ser fram mot bilder när dom växt på sig lite.. Hehe jepp jag klappar dom lite extra;)
JockeB Liten bild speciellt för Jinnarparen.....;) Beasts Nandopsis tetracantha hane med yngel Hehe ja honom gick du bet på Jinnarparen;)
Jaggan Liten bild speciellt för Jinnarparen.....;) Beasts Nandopsis tetracantha hane med yngel Helt underbar firre!:D /Uffe
jinnarparen Liten bild speciellt för Jinnarparen.....;) Beasts Nandopsis tetracantha hane med yngel Den som jag så gärna ville ha, men han ville aldrig visa sig för mig när jag kom i närheten. Undrar om inte Beast tog ett snack med honom innan vi kom;)
Micke-Jarhl ja jäkla sicken helg så nördigt=)mycket fisk snack + trevliga människor+ Beast gästvänlighet med mat& dryck +övernattning detta måste vi försöka hålla i med framtida träffar iaf en gång om året, har förresten jobbat som en gnu med karet nu Vatten i tvättade rent filtren från mitt 300L kar i det stora så nu har pumparna fått lie mat åxo =) allt verkar funka karet håller tätt och pumpar likaså med nya oringar
MikeW Micke ja jäkla sicken helg så nördigt=)mycket fisk snack + trevliga människor+ Beast gästvänlighet med mat& dryck +övernattning detta måste vi försöka hålla i med framtida träffar iaf en gång om året, har förresten jobbat som en gnu med karet nu Vatten i tvättade rent filtren från mitt 300L kar i det stora så nu har pumparna fått lie mat åxo =) allt verkar funka karet håller tätt och pumpar likaså med nya oringar Kul Micke! Håller tummarna att du inte väcks inatt.....:^) Vill se bilder sen!
MikeW Vieja Breidohri, hona Grymma bilder du fått Rikard! Har tittat igenom mina nu och det är inte många som blev bra, tyvärr. Jag antar att du sparar de bästa till nästa månads fototävling....:)
MikeW Hur många var ni ............ni verkar väldigt nöjda Blev åtta tillslut. Beast Jinnarparen Salmberg Micke Jahrl Jarinen Cichlids 4fun Wilhelm MikeW Riktigt trevligt.
salmberg Petenia splendida och Vieja breidohri. Grymt snygga fiskar. Splendidan är en ny favorit..he he
cichlids4fun Tackar för en trevlig helg. till alla men framförallt till jocke då för att bjussat på sin tid och lokal och käk och öl... Snygga bilder allihop så nu lägger jag oxå upp några...;) firrarna trivdes bra iaf vid 6 tiden, sen vet jag ju inte....