Hej igen Koi-fantast,
Visst, det låter motsägelsefullt med slutenhet och öppen brainstormning men jag tror att jag svarade på det ovan strax innan du skrev ditt inlägg.
Angående formerna för årsmötet är jag rädd att du har rätt och att det kanske borde gå annorlunda till. Men eftersom år 2007 haft ett väldigt lågt engagemang runt den rent formella sidan och vi t ex inte tagit någon medlemsavgift så hoppas jag att det ska duga med att sammanställa en ekonomisk berättelse, kalla via de olika internetforum vi kommunicerar genom och dra de traditionella årsmötespunkterna.
Välkommen! Det finns absolut inget problem med att du bara haft paletter i några månader. Trevlig fisk.
Föreningen verkar ju vara en sluten medlemskrets, men ska ordna en öppen "brainstorming" om vad "vi" vill med föreningen och för att byta "idéer". Jag har svårt att uttala mig om vad "jag" vill med föreningen då jag knappt hört talas om den, byta idéer känns också tunt när jag bara haft Paletter i några månader. Jag har för mig att ett årsmöte behöver en kallelse med föredragningspunkter, även om det är stelt.