LN Då har dom landat! Fotona är tagna 1 timme efter inkoppning så väntar nu på den ultimata färgen men håll till godo av fotona på mina vf Kala yellow. Kunde inte välja 2 kort så satte in alla 4a;) Vilka superfirrar:) Var i sjön fångar man dom, eller rättare sagt var ligger Kala??
Micke Var i sjön fångar man dom, eller rättare sagt var ligger Kala?? Det ligger här: http://www.ciklid.org/artregister/artreg_visa_fangstplats.php?ID=177
Oden70 Ja, Kalan där verkar ju ha potential!! Håller din ungfisk samma klass som de VF,Oden? Här e 2 bilder så får du själva bedömma den saken men tycker själva dom rätt nice men det e min smak
specmats Här e 2 bilder så får du själva bedömma den saken men tycker själva dom rätt nice men det e min smak[/QUOTE -fina, påminner lite om citron 2..
Robbe Här e 2 bilder så får du själva bedömma den saken men tycker själva dom rätt nice men det e min smak För en gångs skull så sammanstrålar vår smak Oden70 och fota börjar du kunna med :D Mycket snygga firrar och mycket bra bilder
Oden70 För en gångs skull så sammanstrålar vår smak Oden70 och fota börjar du kunna med :D Mycket snygga firrar och mycket bra bilder Ha ha ha ha. Det e skönt att höra.....;)
Oden70 Tack Micke:) Dom fångas här Coordinates: 12°28'39"N 98°29'41"E. KaLa Island. type: Island Område: Tanganyikasjön Land: Tanzania mer noga än så här kan det inte bli, bifogar LÄNK till foto http://www.fishaholics.org/gallery/displayimage.php?pid=273&fullsize=1 Bättre så då??
imported Dom fångas här Coordinates: 12°28'39"N 98°29'41"E. KaLa Island. type: Island Område: Tanganyikasjön Land: Tanzania mer noga än så här kan det inte bli, bifogar foto..... Tror att du får ta bort den bilden, för jag antar att du inte har rättigheterna till bilden.
Falkoping-Andreas Nä må hända att han inte har men det är ju inte något direkt jätte speciellt han visar utan bara en ö.
Oden70 Tror att du får ta bort den bilden, för jag antar att du inte har rättigheterna till bilden. E länk till fotot godkänt då??
Oden70 Blandad kompott.. Bild 1 Dubbe, nr2 dubbegruppen, nr3 Ilangi ungdjur.. Inga bra foto men ,,,,,,
Oden70 Hmmmmm Sätter in foto på en firre som e köpt som Tropheus chilangi Yellow, men vad säger ni????? Ytterliggare ett sätt att tjäna extra slantar genom namn byta? vad tror ni det är?? Chilangi Yellow??
Oden70 Snygga dubbar!! Tycker mig känna igen Ilangin......... Tyvär inte!! e en annan grupp. Dina simmar i en grupp i Hässleholm nu..
ozric Sätter in foto på en firre som e köpt som Tropheus chilangi Yellow, men vad säger ni????? Ytterliggare ett sätt att tjäna extra slantar genom namn byta? vad tror ni det är?? Chilangi Yellow?? Den är iaf snyggare än orange Ilangi och Chilanga. Påminner mkt om de rödare Kachese. Snygga fiskar du fotar Oden!!