Jag väntar o väntar o väntar....
Den 21:a februari sms:ar jag till butiksägaren och ber honom ta kontakt med mig, förklarar att det gäller priset i NCS fototävling.
Nu väntar jag alltså på både mailsvar på mina 2 meddelanden och sms-svar på mobilen...................
Den 25 februari får jag äntligen svar via mailen på mitt första meddelande som jag skickade den 30-januari. Det tog nästan en hel månad att få ett mailsvar, det kallar jag service, sånt som inger förtroende.
Mailsvaret var också riktigt upplyftande, "ring butiksägaren så ordnar det sig" som om jag inte gjort det.
Den 27 februari blir jag i alla fall uppringd av nämnda butiksägare, en riktigt trevlig prick som tycker att det är inga problem, det jag vill ha i pris det finns på lagret så det ska han själv se till att det skickas direkt på momangen. (redan här tvivlar jag, eftersom jag pratat med honom förr när jag undrat var min beställning har tagit vägen )
Så då är det bara att vänta igen.
å det får jag förstås göra...................................
Det här ser inte alls bra ut.
Läge för NCS styrelse (för det är väl NCS som ordnar fototävlingen med priser och allt?) att ordna så att det hela reder upp sig.
Det inger ju inget gott förtroende precis och ju mer det drar ut på tiden desto mer naggas det i kanten.
Sen är jag mycket väl medveten om att arbetet med NCS bedrivs ideellt (...och detta fungerar alldeles utmärkt för övrigt, heder åt er för detta) samt att det ordinarie arbetet och familj m.m. kommer före, men 3.5 månader är lite väl långt dröjsmål.