Peter_A_F tack mkt för bägge.. rätt janneviking den är klart framavlad för den korallzebra.. ja, hur som helst så verkar den vara riktigt snygg. Köpt hos Kent förmodar jag?
classe ja, hur som helst så verkar den vara riktigt snygg. Köpt hos Kent förmodar jag? ja jag köpte den nol hos kent den korallzebra nyligt sju stycker den först förra vecka fem sen i onsdags ett par... jaa den fint där så klart.. jag är nöjd den...
classe AKVARIUM 375LITER 150X50X50CM "AQUA" FABRIK MÖBLER: ALU. BENSTÄLLET LYSRÖR: 2 X 36WATT T8 SYLVANIA GROLUX (BAK).. FILTERMATTOR: SVART DEN 2ST X 21CM X 50CM DÄR SPECIELT SÅGAT DEN.. FILTER: 2 X AQUA CLEAR POWERHEAD 70 MED 2 X SLANG.. VÄXTER: NÅN x Microsorium pteroptus... SANDBOTTEN: ZOOLUZ QUARTZ No 0.5 BLANC CA 35KG BLANDA MED LITE KALKSAND.. STENAR: 7 X GOTLANDSKA STENAR.. NÅN DELAR STENAR AV KALKSTENAR DROPVÄRME: JÄGER 300WATT (INTE ANVÄNDE NÄR DEN VARMT UTE O INNE) BAKGRUND: SLIM-LINE 2X 45x50CM ,1X10X45CM O 2X20X45CM "VITKALKSTENAR" MALAWICIKLIDER ARTER FISKAR: LABEOTROPHEUS FUELLEBORNI "CHIDUNGA ROCKS" MELANOCHROMIS CYANORHABDOS "MAINGANO" METRIACLIMA ESTHERE "RÖDZEBRA" PETROTILAPI SP."SMALL BLUE" NKHATA BAY ANNAN ARTER FISKAR MALAR: ANCISTRUS MALAR
classe visa den snyggt färg av rödzebra firrar den .. o gamla om maingano o rödzebror den där den visa o nya med stenar.. men har såld 22 maingano och 12 rödzebra innan av min egna odla .. nu har jag nya den 8 p.sp "small blue" och 2+2 lab.fuellerborni "C&R" den.. så jag har många där kvar rödzebror den så ser den snyggt färg den stark specialt.. jag ge rätt matar den med röd räkmix och röd foder den o har grolux lys-rör...
classe AKVARIUM 375LITER 150X50X50CM "AQUA" FABRIK MÖBLER: ALU. BENSTÄLLET LYSRÖR: 2 X 36WATT T8 SYLVANIA GROLUX (BAK).. FILTERMATTOR: SVART DEN 2ST X 21CM X 50CM DÄR SPECIELT SÅGAT DEN.. FILTER: 2 X AQUA CLEAR POWERHEAD 70 MED 2 X SLANG.. VÄXTER: NÅN x Microsorium pteroptus... SANDBOTTEN: ZOOLUZ QUARTZ No 0.5 BLANC CA 35KG BLANDA MED LITE KALKSAND.. STENAR: 6 X GOTLANDSKA STENAR.. 7 X VITA HÅLSTENAR.. NÅN DELAR STENAR AV KALKSTENAR DROPVÄRME: JÄGER 300WATT (INTE ANVÄNDE NÄR DEN VARMT UTE O INNE) BAKGRUND: SLIM-LINE 2X 45x50CM ,1X10X45CM O 2X20X45CM "VITKALKSTENAR" MALAWICIKLIDER ARTER FISKAR: 4 LABEOTROPHEUS FUELLEBORNI "CHIDUNGA ROCKS" 2+2 17 METRIACLIMA ESTHERE "RÖDZEBRA" 5+12 6 METRICLIAM LOMBARDOI 2+4 8 PETROTILAPI SP."SMALL BLUE" NKHATA BAY 3+5 ANNAN ARTER FISKAR MALAR: ANCISTRUS MALAR
classe glasblåRiktigt snyggt Classe tack mkt där så nöjd med den fiskar där o har 35 st mbuna fiskar för 4 arter den själv.. nöjd..
DaRe Snyggt kar och snygga fiskar. Risken att man missar en del viktigt av filmen man tittar på då man måste snegla på alla fiskar antar jag... ;)
classe Snyggt kar och snygga fiskar. Risken att man missar en del viktigt av filmen man tittar på då man måste snegla på alla fiskar antar jag... ;) tack mkt.. vet inte hur man skall film den där så jag är nybörjar med kamera.. vill gärna lära mig det..Klas
DaRe Tänkte mest på placeringen av akvariet i förhållande till TV:n. Risken finns att man inte hänger med vad som händer på TVn istället spanar man ideligen in i akvariet kan jag tänka.
classe AKVARIUM 375LITER 150X50X50CM "AQUA" FABRIK MÖBLER: ALU. BENSTÄLLET LYSRÖR: 2 X 36WATT TL-D T8 PHILLIPS AQUARELLER.. FILTERMATTOR: SVART DEN 2ST X 21CM X 50CM DÄR SPECIELT SÅGAT DEN.. FILTER: 2 X AQUA CLEAR POWERHEAD 70 MED 2 X SLANG.. VÄXTER: CRYPTOCORYNE BECKETTII... SANDBOTTEN: ZOOLUZ QUARTZ No 0.5 BLANC CA 35KG BLANDA MED LITE KALKSAND.. STENAR: 8 X VITA HÅLSTENAR.. DROPVÄRME: JÄGER 300WATT (INTE ANVÄNDE NÄR DEN VARMT UTE O INNE) BAKGRUND: SLIM-LINE 2X 45x50CM ,1X10X45CM O 2X20X45CM "VITKALKSTENAR" MALAWICIKLIDER ARTER FISKAR: 7 LABEOTROPHEUS FUELLEBORNI "CHIDUNGA ROCKS" 3+4 8 PETROTILAPI SP.NKHATA BAY "SMALL BLUE" 3+5 8 PSEUDOTROPHEUS SP.ACEI WHITE TAIL "NGARA" 4+4 3 PLACIDOCHROMIS ELECTRA "LIKOMA-ÖN" 1+2 ANNAN ARTER FISKAR MALAR: ANCISTRUS MALAR
classe Bild 1-2 LABEOTROPHEUS FUELLEBORNI "CHIDUNGA ROCKS" Bild 3-4 PLACIDOCHROMIS ELECTRA "LIKOMA-ÖN"
classe Bild 1 PSEUDOTROPHEUS SP.ACEI WHITE TAIL "NGARA" Bild 2 PETROTILAPI SP.NKHATA BAY "SMALL BLUE"