Zebracikliden Upptäckte idag till min stora förvåning då jag städa runt i mitt stora kar att en trimac och en red devil hade fått till en hög med yngel..frisimmande minsann..de har varit lite extra aggressiva men jag har inte reflekterat över det.. Jisses va spännande, ska suga upp dem och kasta dem i ett yngelkar..vad kan det bli av dessa tro ?
Ola-Svensson Upptäckte idag till min stora förvåning då jag städa runt i mitt stora kar att en trimac och en red devil hade fått till en hög med yngel..frisimmande minsann..de har varit lite extra aggressiva men jag har inte reflekterat över det.. Jisses va spännande, ska suga upp dem och kasta dem i ett yngelkar..vad kan det bli av dessa tro ?Flowerhorn ;) Jag tror inte intresset för ynglen är så stort så satsa på att föda upp rena arter istället.
Zebracikliden Ola Flowerhorn ;) Jag tror inte intresset för ynglen är så stort så satsa på att föda upp rena arter istället. Det gör inget, jag har flowerhorn som min favoritfisk så det funkar fint för mig..he he he