Ola Det finns väl inget motsatsförhållande att hoppas på att Hull åtminstone lyckas spela oavgjort minst en gång och kanske till och med göra mål, och att "hålla på Liverpool". :(! ;) Eller snarare, att "hålla på Hull" (hoppas att de får vara kvar) och att "hålla på Liverpool" (hoppas att de vinner) är helt enkelt inte samma sak. När jag var liten höll jag på Stenmark (vinna) OCH Kaiwa (inte åka ut och om han kom ner, inte komma sist). Så kom igen! Kliv ner från er rejält fåniga verklighetsfrämmande TV sport. Det här är på RIKTIGT! hull är den mest eftersatta regionen i England. De är fattigast, fetast, lägst läskunnighet och utbildning. En tiondel av hushållen har en bok hemma. Detta är EXTREMT viktigt för regionen (och, ja jag skiter i fotboll egentligen). En kompis till mig som just flyttat till Sverige flög över endast för den här matchen så jag kommer med en liten förstahandsrapport senare (han hade säsongskort och har följt dem hela säsongen).
jag som övrig människa kanske inte bryr mig ett skit om nedsatta regioner i England, lika lite som jag bryr mig om regioner i polen eller övriga världen i övrigt vad skule vara skillnaden på Hull och tirana i albanien tex?, är jag intresserad av England så är det fotbollen som intresserar mig, tycker du att jag är fånig för det så får du väl göra det, man behöver väl inte engagera sig i utlandsproblem om man inte vill eller?;)
en liten reflektion, har det inte varit massa problem med huliganer från hull eller har jag helt fel?
f.ö. så håller jag på Liverpool jag med det har jag gjort i över 30 år lika länge som jag hållt på KFF..;)
tilläggas bör oxå att jag önskar Hull all lycka i premier leage och hoppas att de kan överraska, det är alltid kul när de små kan chocka de stora och mot chelsea arsenal och united håller jag definitivt på Hull :D