jarinen Har för mig att han hette Blomkvist eller hur det hu stavas. Tänker på han som åkte på trätofflorna efter sin motorcykel. Är det han? Han som åkte på trätofflor bland annat heter Arto Nykvist. Mvh Jari
Gabbi Jag har sålt en papegoja till E-type. Papegojan fick sedemera papegojsjukan och hann smitta E-type innan den dog. Han missade nästan nåt stort uppdrag i samband med nåt fotbollsaktigt. Jag har sålt en vattensköldpadda till Agneta Fältskog med två livvakter som bihang. Vidare har jag sålt fisk och fisktillbehör till Peter Harrysson, Henrik Schyffert, Babsan och Jerry Williams. Cykelrelaterade kändisar räknas inte gissar jag, för där har jag mött allihop. :P
Wilhelm När jag gick högvakten 67, så släppte jag in en något lätt berusad kronprins, (nuvarande kung) till hans rum på slottet framåt morronkvisten. Och så har jag mött AnnMarie! :o 3ggr t.o.m.
Lutt Ja just det det har ja glömt....honken har jag mött ett ex antal ggr han är typ chef över min jobbarkompis andra jobb.... honken som hade stolparna som sina vänner i hockey...är det nån som vet vad han heter är oerhört efterbliven just nu.
imported Hej! Hej! För 15 år sedan var den världsberömde cellisten Mtislav Rostropovich på sverigebesök och han var då på konsert huset jag fick träffa honom och tala med honom samt fick en jättekram och en puss,träffade även hans värdsberömda fru sopranen Galina Visnevskaja/Ann-Mari Ps Sen känner jag också Ted Gärdestads föräldrar har talat med pappan många ggr i telefon,
Guy_P Ja just det det har ja glömt....honken har jag mött ett ex antal ggr han är typ chef över min jobbarkompis andra jobb.... honken som hade stolparna som sina vänner i hockey...är det nån som vet vad han heter är oerhört efterbliven just nu. Leif Holmqvist
Goran-A Jag hade Christer Ulfbåge som gympa lärare på högstadiet innan han drog till OS eller VM i Mexico och blev upptäckt av SVT och radiosporten. Mvh Göran
Sacrium Jag kom på en till. Jag hade Odd Lindberg, som "avslöjade" säljakten i norge, som fotolärare på gymnasiet.
Sacrium Fått en snyting av Morbid Angel-gitarristen! B( Hahaha! Vi har en vinnare! ;) Vågar man fråga om det var med mening eller inte, och vad hade du gjort för att förtjäna den i så fall?
ozric Det var precis eft de hade gått av på Bergslagsrocken Fagersta 89-90 nångång å den nissen var väl inte på sitt bästa humör kan jga tro. (Han måste ha varit riktigt arg för han bet sig själv i armen på scenen såg jag senare på film:o;)) Jag stod väl ivägen där han skulle fram ... och så...minns jag inte mer:I
Lutt Leif Holmqvist Tack:) [/quote ]OT Men då var väl Lutt inte född när Honken stod i mål utan hjälm? Nä hehe han är ju gammal som en grävling...men legender blir ihågkomna. Så det kvittar om jag inte var född när han spelade.
Lundensis Han som åkte på trätofflor bland annat heter Arto Nykvist. Mvh Jari Så hette/heter han ja. Tack. Lever han ännu förresten?
Lundensis Kom på en rolig händelse som jag tyvärr inte själv varit med om. Magnus Härenstam kommer ut från tågstationen i Kävlinge (en mil utanför Lund) och går fram till första bästa taxi och säger till chauffören: "Du får hundra spänn om du kör mig till hotellet". "Självklart", säger taxichaffisen och svänger runt bilen till andra sidan gatan. "Framme", säger han till en häpen Magnus Härenstam.
jannemannen Om det är den gamla hockeyspelaren så heter han Blomsten. /Jocke Japp ! Han var det ! Mvh/Janne
LN Ja kom oxå på en kanon grej till. Jag har varit tränare för Nanne Bergstrand (numera Kalmars tränare) i volleyboll i klubben Strömsnäs-markaryd VBK.
addo Jag har nästan blivit påkörd av kungen, och när jag var med i Hjärnkontoret när jag var liten så drack vi varm choklad ur en termos som var märkt Björnes Magasin.