Retar mig inte på tråden som sådan då det är för en god gärning (eller så som det sägs vara iallafall), men det jag retar mig på är "bumpningen" av tråden som förekommit. Man kan endast göra ett giltigt klick per dygn men här har vissa klickat flertalet gånger per dygn enbart för att lyfta fram tråden i forumfönstret på framsidan. Jag tycker det är bättre att ciklidrelaterade trådar får utrymme istället...
Jo, jag satt och kollade bakåt och som du skriver så finns det multipla inlägg fastän man bara kan klicka en gång om dagen, och detta är onödigt enligt mitt sätt och se det.
Skriv ett inlägg när du klickar och låt det stanna vid det, är det tillräckligt många som klickar så syns det nog i alla fall.
Sen vete tusan varför man tvunget måste skriva ett inlägg var gång, jag klickar själv en del men inte behöver jag tvunget skriva om det varje gång.
Fast varför tråden flyttades har vi inte fått svar på, att det inte var någon diskussion håller inte.
Det är t ex inte mycket diskussioner i CA-fototråden heller, skall den flyttas då också?