sa-aqua metal.väldigt gröna .som ja har ett par kullar på uppväxt..sterbai ..melini..rabouti.som är lekgrupper på 6-8st +ett gäng med andra som ja inte har kollat va de är för ena:D
Fisken94 Okej. Ropa gärna till ifall du får yngel av sterbai,är intresserad! ;) Själv har jag en grupp av Adolfoi eller Duplicareus(tror mäst på det:D) som har lekt...Ska försöka fixa ett eget kar åt dom såfort jag kan... *-)
Banderad September låter bra tycker jag också (har varit i Bulgarien en vecka, så har varit borta från datorn). Det kan dock vara vettigt att planera in en helg redan nu om det är möjligt. Det känns som om fler kanske kan boka in den då. Borås låter alldeles perfekt. Kan vi inte se till att Elfsborg spelar också, alltid kul att se de gulsvarta få lite smörj, sedan har jag inte varit på Elfsborg arena heller. ;) /Jocke
Rickard Kan vi inte se till att Elfsborg spelar också, alltid kul att se de gulsvarta få lite smörj, sedan har jag inte varit på Elfsborg arena heller. ;) /Jocke Av Henke o company ;)
MagArne Bor i Norrköping och håller skalarer för tillfället men de ska jag snart byta bort mot andra SA. Troligtvis jordätare och något mer. Plånbok och utbud avgör. En SA-träff vore kul.
LN Ska vi säga September?? Ju fortare vi får ett ev. datum ju lättare har ja iallafall att kunna planera in träffen. Samtidigt är det viktigt att vi inte stressar fram nått. När vi ändå är på det hållet så skulle jag även vilja titta in till Kaj P. Om det är möjligt.
c90368 Jag är med, om datum passar. Då kommer det att åka en bil som tar tre passagerare från Linköping. Helgen den 13 september är redan bokad för mig.
Crenicichla Jo september låter vettigt.. jag kan vilken helg som helst fram tills den 25:e då åker jag till Azorerna :) Äntligen har jag fått ett nytt modem så jag kan gå ut på nätet!!
Crenicichla Ska vi säga September?? Ju fortare vi får ett ev. datum ju lättare har ja iallafall att kunna planera in träffen. Samtidigt är det viktigt att vi inte stressar fram nått. När vi ändå är på det hållet så skulle jag även vilja titta in till Kaj P. Om det är möjligt. Klart vi kan kolla in hos Kaj
Crenicichla Bor i Norrköping och håller skalarer för tillfället men de ska jag snart byta bort mot andra SA. Troligtvis jordätare och något mer. Plånbok och utbud avgör. En SA-träff vore kul. Jordätare is the shit!!
Rickard Jag är med, om datum passar. Då kommer det att åka en bil som tar tre passagerare från Linköping. Helgen den 13 september är redan bokad för mig. Jag kan inte då :´(
c90368 Jag kan inte då :´( Jag menar att den 13 september är bokat till andra aktiviteter och att jag inte kan åka den helgen!
Radioaktiva-Rakor Stockholmare med lite gott och blandat mindre/lagom stort SA :) Vart får jag vara med? //C
Crenicichla Så vad tror ni, skall vi boka September? Datumen vi har att välja på är 6:e 13:e eller 20:e förutsatt att vi tar det på en lördag.
Crenicichla Den 6:e kan inte jag, annars ska det vara grönt för min del. /Jocke Kanske har dina Altifrons kommit upp i storlek då så att du kanske vill avyttra ngn/några :P