Nog för att Kjell är en tungviktare, men jag tror att jag, som är hälften så tung kan be alla de senaste aktörerna att läsa överskriften, så att det i fortsättningen handlar just om "Sälja ancistrus!?"
Förstått Nils, ? ;)
Hahaha!
Bra sagt....(aven om jag ocksa var inne och diskuterade nagot helt annat!).
Sa till amnet....vilket egentligen tog skruv just for att det var slutdiskuterat for lange sen...jag kanske ar helt ute och turnerar men det kan inte vara svarare an sa;
Jorgen X gar till affaren och vill ha 10 kronor for sina ancistrus, men affaren sager nej pa grund av att Lars X saljer sina for 7.....jaha?
Da har Jorgen X inte mycket att saga om....han har 3 alternativ;
1) Salja sina ancistrus for 7 (eller lagre..)
2) Gar runt som en dare till andra affarer och se ifall nagon av dessa accepterar hans pris, eller...
3) Sluta odla
Sa jag ser ingen ide i att blir arg pa affaren.....i sa fall....och om Jorgen X har gett sig fan pa att blir arg pa nagon....ska han blir arg pa Lars X som erbjuder samma vara for lagre pris...men det ar ju ocksa en dum tanke.
Jag har exporterat Crenicichla punctata for 10u$ st....sedan har Jeff Rapps salt dem for 85u$.....och?
Da det blir helt omojligt for mig att andra pa saken....ar det da ingen ide for mig att bry mig om hans slutpris....men daremot ska han ge sig fan pa att ifragasatta mina priser.
Halsningar!
Felipe