slarvid Min vas till min stora vattenpipa har spruckit... sagt som gjort så tog jag fram min tub parasilico och fyllde i sprckan... ska provröka i övermorgon eller i morgon... hehe!!!!
Matz-Karlsn Min vas till min stora vattenpipa har spruckit... sagt som gjort så tog jag fram min tub parasilico och fyllde i sprckan... ska provröka i övermorgon eller i morgon... hehe!!!!Jag hoppas att du röker tobak i den.;)
slarvid haha... nä... makrill!!!!!;) jorå rökar tobak, eller det nya nu:nikotin och annat giftfri tobasksliknade som görs på örter!! Har du aldrig provat rekar ja att du köper en vattenpipa!! Jag rökar smaksatt tobak! Har: äpple, chokomint, jordgubb, cappuciono, mixed fruit, persika, melon m.m. hemma! Riktigt kul ihop med frun och en folköl en ljummen sommarkväll på balkongen!!!
ozric Om du INTE väntar några extra dagar (helst veckor?) kanske du blir pionjär med en helt ny tobaks-smak - Silicon Mountain el nåt... ;)
slarvid Om du INTE väntar några extra dagar (helst veckor?) kanske du blir pionjär med en helt ny tobaks-smak - Silicon Mountain el nåt... ;) haha!!!! den smaken kan nog bli en storsäljare, så gott som akvariesilikon luktar!!!