Ove-Planstedt Micke Sålde Vetten i höstas för en helt annan grej tysk kvalite Porsche 911 carrera-94 (modell993) jäkligt vacker i mina ögon.Hittade den i Tyskland. Snygg. Så det blev en Porsche till slut:P
StefanL Micke Sålde Vetten i höstas för en helt annan grej tysk kvalite Porsche 911 carrera-94 (modell993) jäkligt vacker i mina ögon.Hittade den i Tyskland. Grymt härlig bil och med en skön karaktär utöver de uppenbara fördelarna. En sådan vill man ha....grattis Micke. :D
Micke-Jarhl Grymt härlig bil och med en skön karaktär utöver de uppenbara fördelarna. En sådan vill man ha....grattis Micke. :D Tackar ja det är en riktig körmaskin hehe... Christer kommer du till Laholm så får vi se vad vi kan ordna hehe :D
cfakvarielagret Micke Tackar ja det är en riktig körmaskin hehe... Christer kommer du till Laholm så får vi se vad vi kan ordna hehe :D Tjenare mannen inte ett helt nej ... då finns det hopp tack
Goran-A Älg i kammoflage miljö Häromdagen var jag på morgonpromenad med mina hundar i en liten skog mycket nära villaområdet. Hundarna blir plötsligt lite oroliga och vädrar. Snart ser jag vad det beror på, en älg som står ock kikar på oss på knappt 30m från stigen. Efter att ha tittat på varandra en stund utan att hundarna ser den så skyndar jag hem och återkommer med kameran och älgen står kvar. :D Mvh Göran
cfakvarielagret jodå! Jag har en bra bild! ;) eller två! Jag vet men välj bara trevliga ... för allas skull
cfakvarielagret "Kryckor o coca cola ....... det är framtiden " + handgjord god öl! ;) Menar du att Hembryggt från Sumpan är lika bra som Tysk öl ..... det var inte dåligt
albinfiskare Här är lite av mina blandade naturbilder för de intresserade :) http://www.flickr.com/photos/albinivik/