patrickeriksson Stora pojkar ska ha stora leksaker o jag har alldrig haft ett par grävmaskiner förut En sån behöver jag så jag kan gräva en damm.
Goran-A Ett av världens mest hatade djur Se upp för dessa i midsommar när ni rullar runt i gröngräset.........efter att ha blivit yra av dans runt stången eller av något annat. ;) Mvh Göran
joe Se upp för dessa i midsommar när ni rullar runt i gröngräset.........efter att ha blivit yra av dans runt stången eller av något annat. ;) Mvh Göran[/QUOT Snygga? / bra bilder! Tack för varningen, men behöver inte gå ut för att träffa dem - katten bär in hinkvis...ja, en lånhårig sak där småkrypen trivs utmärkt och reser med!
cfakvarielagret När jag blir stor önskar jag mig ett sådant här klösträd man ska hjälpa dom som fastnat i trädet
Mattias777 Niklas En liten fluga fångad på bild idag Helt suverän macro bild:) Grymm skärpa och en häfftig bild rent allmänt.
Wilhelm Bra bild på flugan. Men hur gör man när bara en viss sak har färg och resten är gråskala? Flyttade frågan dit http://www.ciklid.org/forum/showpost.php?p=779014&postcount=297 och där kanske svaret kan ges!