HaE Göran Å;831692Tack Stefan. Så här års blir det mycket fågelfoto för mig, försöker vara ute så mycket som möjligt och ännu värre blir det när solen går upp riktigt riktigt tidigt. Tänkte visa några bilder på som jag tycker lyckade bilder. 1.Stjärtmes i närbild 2.Domherre hane 3.Domherre hona (ser ni solrosfröt hon har i näbben). Detta är nog ett av de bästa fågelkort jag har tagit.:D Mvh Göran Härliga fågelbilder Göran! Domherrar ser man inte så ofta längre här omkring. Såg alltid dessa runt fågelbordet på vintrarna förr, men dom senaste åren har jag bara sett ett fåtal honor av någon konstig anledning.
Goran-A Skojigt att ni gillar mina fågelbilder... :D Då får ni en till att titta på här. Detta är en Brun Kärrhöks hane. Mvh Göran
Goran-A Tjäderskogen Hadde för en tid sedan ett underbar stund med en spelande tjädertupp i skogen uppe på Billingen. Höll man sig bara på lagom avstånd (har anv ett objektiv med brännvidden 420mm) så höll han sig lugn. Det finns folk som har varit för närgågna mot honom och fått besöka sjukhuset då han har hoppat på dem. En Tjädertupp kan väga upp mot 7kg och har mycket kraftiga klor och näbb. Mvh Göran
Kajjjan Göran Å;840020Hadde för en tid sedan ett underbar stund med en spelande tjädertupp i skogen uppe på Billingen. Höll man sig bara på lagom avstånd (har anv ett objektiv med brännvidden 420mm) så höll han sig lugn. Det finns folk som har varit för närgågna mot honom och fått besöka sjukhuset då han har hoppat på dem. En Tjädertupp kan väga upp mot 7kg och har mycket kraftiga klor och näbb. Mvh Göran Jädrar, vilka fina bilder!! Måste ha varit lite spännande eftersom det fanns ett visst riskmoment närvarande. //Kaj
imported Två bilder på våra katter. Bild 1: Duschmys, Håkan (den vita katten) är normalt sett alltid med och duschar men att Sune är där tillhör ovanligheterna Bild 2: LaserSune, lite oväntad effekt på detta foto.
imported Bild 2: LaserSune, lite oväntad effekt på detta foto. Fräck effekt! Jag fyller på med 2 bilder jag tog för några dagar sedan på mindre varelser... (Tagna med kompaktkamera) Mvh/Andreas.
Norrland Lite bilder från Fars Dag. Lyckades fånga en Gold Dust Gecko. Vi firade pa ett cafe i Manoa Valley. Dom har aven stora krukor med vaxer och guppies over allt. Kul stalle. För övrigt helt otroliga bilder ni har tagit pa Svensk natur.
cfakvarielagret En bild hos en av mina gamla kunder mmmm jag gillar denna kniv det är lite stake ....
Bjorn1 Kreta OK.. Tapatalk (till iPhone) är inte alls snäll mot foton man laddar upp) :) Så jag får komplettera med ett foto av Tavronitis Bridge från Kreta. :)
Niklas-Olsson OK.. Tapatalk (till iPhone) är inte alls snäll mot foton man laddar upp) :) Så jag får komplettera med ett foto av Tavronitis Bridge från Kreta. :)Asfräck bild! =)
DaRe OK.. Tapatalk (till iPhone) är inte alls snäll mot foton man laddar upp) :) Så jag får komplettera med ett foto av Tavronitis Bridge från Kreta. :) den var cool! Vilket djup...
Bjorn1 Några flera foton från Kreta. På det sista fotot så finns det minst 4 cikador, varav två som parar sig. :)
Bjorn1 Mitt Osl♥ 2011-07-23 Några av de foton jag tog i Osl♥ med min iPhone 2011-07-23 Edit: 1. Stortinget 2. Akershus Festning 3. Aker Brygge 4. Rådhusplassen 5. Karl Johan