cfakvarielagret jodå! Jag har en bra bild! ;) eller två! Jag vet men välj bara trevliga ... för allas skull
cfakvarielagret "Kryckor o coca cola ....... det är framtiden " + handgjord god öl! ;) Menar du att Hembryggt från Sumpan är lika bra som Tysk öl ..... det var inte dåligt
albinfiskare Här är lite av mina blandade naturbilder för de intresserade :) http://www.flickr.com/photos/albinivik/
MrFish -Är obotlig..tyvärr.. FAAAAAAAN 17 maj. Var på Dif-Gif /snyft. sämsta match jag någonsin sett. Rusar hem för Sve-Tjeck... AHHHHHHH -Allt rasar! -Kul iofs att Norrbaggarna hadde det fint ;-)
Anders-i-Askim Hittade denna i fiskrummet. Passade på att ta några bilder på denna kompis innan frisläppandet. En nattfjäril skulle jag tro att det är men finns det någon som vet vad detta är?
cfakvarielagret Anders i Passade på att ta några bilder på denna kompis innan frisläppandet. En nattfjäril skulle jag tro att det är men finns det någon som vet vad detta är? Är du säker på att den kroppen kan flyga ...
Anders-i-Askim Efter lite letande fann jag en fjäril som liknar bilderna ovan. Gul Tigerspinnare från familjen Björnspinnare denna grupp har förmåga att höra/sända ultra ljud för att upptäcka och störa fladdermusen som annars har denna högt på menyn. Intressant besök som flög in i helgen.
DaRe Foton på min son samt en fluga i slutet. Synd att makrot gjorde att det inte syns mycket av min son men desto mer av myggan som sitter på honom. Assvårt detta med fokus, jag tog dessa utan stativ och attans vad knepigt att få till fokus på rätt ställe på myggan. Träning ger färdighet sägs det...