Boffe Hej jag har precis köpt ett akvarium oh jag undrar om det e någon som kan ge något tips på malawi ciklider. som e roliga och trevliga att titta på. Vet någon var det finns en bra malawi affär i malmö trakten. Tack
imported Hej! Det finns Sandby ciklid hobby som ligger i Södra Sandby, där han han nästan allt. Tyvärr kan jag inte rekommendera nån affär i malmö... MvH Daniel MvH Daniel
imported Hej igen! Nån rolig o fin malawiciklid....hur stort kar har du? Nästan alla malawiciklider är vackra...:D MvH Daniel MvH Daniel
Micke Stoby akvarieaffär vid Hässleholm har ett bra utbud av malawiciklider. Det är en bit att åka från Malmö men det är det värt. Mvh Michael Persson
Mrsonk Om du är "ny" på ciklider kan jag rekomendera Rödzebra, en vacker och relativt lugn ciklid. Oscar Cederqvist ----------------- 310liter Malawi 105liter Sällskaps 42liter Kampfisk
Cutekid Hej Boffe ! Gå in och kika på Fiske och Fiskar på regementsgatan 17 i Malmö. Det ligger vid kronprinsen. Där har dom ett bra utbud och väldigt rent och snyggt i sina kar. De har också bra tillbehör både för söt och saltvatten. Även bra saltvatten utbud på fiskar och levande sten. CE
mikro Åkarps hobby zoo på byavägen i Åkarp, har många malawiciklider till bra priser! Bästa affären jag varit i än så länge! /Mikael
Henrik-Dehlin "det e någon som kan ge något tips på malawi ciklider. som e roliga och trevliga att titta på." Jag tycker att du ska kolla själv på bilder Här på ciklid.se & zoopet och kanske i akvarieaffär och ta dom du tycker är snyggast och gillar mäst..Sen tycker jag att alla är roliga och trevliga att titta på.. /HeNke Óò
StefanL Här är en sajt som kan hjälpa dig med dina tankar på att starta med Malawi...eller annat. Nybörjartips... http://www.cichlid-forum.com/articles/species_for_beginners.php Stefan, Skövde 375L Malawi 2st 100L Malawi