Goran-A Lägger in några nytagna bilder på mina Kambwimba sedan jag flyttade dom Tomas Mycket fina.......:D Mvh Göran
Johan-F Lägger in några nytagna bilder på mina Kmbwimba sedan jag flyttade dom Tomas Härliga Kambwimba:P Johan
Rickard-Karlsson Lägger in några nytagna bilder på mina Kmbwimba sedan jag flyttade dom Tomas Mkt vackra troffar! mvh Rickard
akva99 Lägger in några nytagna bilder på mina Kmbwimba sedan jag flyttade dom Tomas ser ut att trivas.snyggt:D
tomas123 Lägger in några nytagna bilder på mina Kmbwimba sedan jag flyttade dom Tomas Snygga bilder på fina troffar....... mvh Tomas
Olorin Det känns som att det finns oändligt med troffar. Så fort jag tycker mig ha koll så dyker det upp en ny färgvariant. Snygga.
Cutekid Petrochromis sp. "Macrognathus Rainbow" Lite bilder på mina nya Petrochromis sp. "Macrognathus Rainbow". De behöver "biffa" på sig lite mer och komma tillrätta i karet. De har dock börjat visa lite mera färg nu än vid fototillfället.
akva99 Lite bilder på mina nya Petrochromis sp. "Macrognathus Rainbow". De behöver "biffa" på sig lite mer och komma tillrätta i karet. De har dock börjat visa lite mera färg nu än vid fototillfället. de är väl i fel tråd.
Falkoping-Andreas O vad gör det? Petrochromisar är ju så pass inom samma område som troffar så jag tycker det är ok iaf.
shreek P.Famula Tembwe "silver" Passar väll på att lägga uten halv suddig bild på en av mina P.Tembwe (hane). Medans rösterna e på rätt sida ;)
Johan-F oj vad det tog skruv. men om jag inte har fel så finns det en petrochromis tråd. Det stämmer...men det var ett bra tag sedan någon la ett inlägg i den:( http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=47178&highlight=petrochromis+tr%E5den&page=16