Jonas @ Cutekid
Vi har ju själva sett stora sändningar av samma typ av fisk när vi varit på cichlidecentret, kommer du ihåg den gången han hade fått in för många hästnosar och hade ca 3-4 kar proppfyllda med samma typ av E.cyanostictus? Stora sändningar kommer in av olika fiskar hela tiden, varför skulle det inte kunna hända med kiriza
det er jo klart at der i hobbyen ind imellem bliver efterspurgt visse typer af visse fisk og at det jo kan have en vis indflydelse på hvad der bliver taget hjem til en butik;)iøvrigt kan der være rigtig MANGE hestenæser i en box:)
har iøvrigt også før set kiriziaer importeret til danmark som VF men de var alle sammen mere eller mindre i samme størrelse,runde haler og sådan...lugter lidt af søopdræt:(
ville naturligvis ikke udtale mig om fisk jeg ikke har set,men ej heller ville jeg lade min tro ligge til grund for hvad andre siger:)det er forbundet men en større risiko at sejle ind i congo!visse steder kan det lade sig gøre,men jeg ved at eks. Toby Veall personligt ALDRIG ville sejle derind,og slet IKKE i den ende af søen!
mvh
Carsten