MrFish Efter en djup Avarie-Intresse svacka. Känner Jag mej ,som en ko på grönbete. Kul att se att Klubben överlevt , nya Ansikten, Gamla..Hej igen =) Kommer att vara mera aktiv här igen, om tiden räcker till. Ps, såga inte tok hårt för mina inlägg ikväll , plz ;-)
Bright_Blue Välkommen, minns att vi hade en dust för sådär ca 4 år sedan, var ganska kul faktiskt. http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=45796&highlight=snyggaste+resp
malawijanne Efter en djup Avarie-Intresse svacka. Känner Jag mej ,som en ko på grönbete. Kul att se att Klubben överlevt , nya Ansikten, Gamla..Hej igen =) Kommer att vara mera aktiv här igen, om tiden räcker till. Ps, såga inte tok hårt för mina inlägg ikväll , plz ;-) Gött att du är tillbaka igen.Janne
MrFish Jag blir gråtfärdig Tack =) Kul att Ni minns Mej o så.. -Nu jävlar kör Vi igen ! -kommer att starta en tråd ala "Lennies" Han visade ju hur en akvarie lokal byggs. Jag skall visa hur en sliten ,gammal, en byggs om.. Tråden dyker snart upp =)---Lovar!
deelay En björn har gått ur ide, vi ses i lokalen =))) Ps. välkommen tillbaka =) Edit: Kommer det bli action på fredagskvällarna nu ?=)
cfakvarielagret Tack =) Kul att Ni minns Mej o så.. -Nu jävlar kör Vi igen ! -kommer att starta en tråd ala "Lennies" Han visade ju hur en akvarie lokal byggs. Jag skall visa hur en sliten ,gammal, en byggs om.. Tråden dyker snart upp =)---Lovar! Köp en kamera så kommer du att göra underverk här ;)
Micke Jag skall visa hur en sliten ,gammal, en byggs om.. Tråden dyker snart upp =)---Lovar! Vems lokal ska du bygga om? Din hör till de bättre jag sett så den kan det väl inte vara.