Det tar sig verkligen - jag är så avundsjuk. Du har ju så mycket kul framför dig! (inte för att kar som rullar är tråkiga, men det är nåt visst med projekt!) Själv sitter jag i källaren och skär ren silcon från ett åttkantigt kar på 125 liter som ev. ska få en hemmabyggd frogolitbakgrund - men ditt kar har ju en helt annan potential! Fortsätt klura och ge dig inte förrän du är helt nöjd!
Vågar knappt säga hur mycket försenat detta projekt är...köpte akvariet i Maj....Det hela började med att jag kom fram till att mitt 720 kar är ca 20 år gammalt, i min ägo 17 år och kanske borde limmas om...så jag började jaga efter ett ersättningskar men kom till insikt att jag ville ha ett större kar man måste byta upp sig;)
Har en trång trappa upp till lgh så kunde inte ha större mått, men var orolig när vi skulle bära upp det, men efter lite lirkande och svärande kom det upp till slut, det var i Augusti.:)
Sen stod det på golvet i 3 veckor...och har nu vilat på ställningen fram tills nu.
Nästa stora akvarium ska limmas på plats, tär på vänskapen med dessa lyft och folk fattar inte varför det ska vara så stort, ingen annan de känner har ju det...
Men har haft mycket annat så jag inte haft tid....
Men nu har jag hängt upp solfilm bakom ser lite roligare ut, men man kanske skulle ha blått istället?