Bright_Blue Tjena, har prioriterat bort ncs senaste året men det är ju illa. Om jag betalar in nu blir jag medlem över 2009 oxå? Mvh/ Joel
Lutt Tjena, har prioriterat bort ncs senaste året men det är ju illa. Om jag betalar in nu blir jag medlem över 2009 oxå? Mvh/ Joel Vad jag har förstått så nej....det är det året du betalar. Trodde du var medlem:o
joe Tjena, har prioriterat bort ncs senaste året men det är ju illa. Om jag betalar in nu blir jag medlem över 2009 oxå? Mvh/ Joel Nix - det är kalenderår som gäller - MEN du får alla fyra numren av Ciklidbladet som ju är väl värt pengarna! Så bli medlem för 2008 nu och lös ny medlemsavgift nästa år! Välkommen!
Peter_A_F Sedan går ju även 50 kronor till Ad Konings fond för bevarandet av Afrikanska Ciklider! Fond för bevarandet av malawiciklider http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=58647&highlight=diplom
Mikael-W Tjena, har prioriterat bort ncs senaste året men det är ju illa. Om jag betalar in nu blir jag medlem över 2009 oxå? Mvh/ Joel Hej Du får förstås välja, ange bara för vilket år betalningen gäller. Men i Ditt ställe skulle jag välja båda!
Bright_Blue Tack för svaren alla. Köpte mig en systemare nu så vore ju kul och lägga upp lite bilder. Om man får alla nummren för året så får det nog bli ett medlemskap i år. QUOTE=Mikael W]Hej Du får förstås välja, ange bara för vilket år betalningen gäller. Men i Ditt ställe skulle jag välja båda!
Per-P Hej, hur lång tid tar det efter att jag betalat in medlemsavgift innan mitt medlemskort o årets tidningar kommer? Längtar efter bra läsning:) Mvh // Per
Byttorp Per Hej, hur lång tid tar det efter att jag betalat in medlemsavgift innan mitt medlemskort o årets tidningar kommer? Längtar efter bra läsning:) Mvh // Per Per, du har pm