mashinka Hej alla glada akvarister. Anmarie har hjälpt mig att bygga upp mitt 250 liters akvarium. Den är jätte fin Annmarie är väldigt duktig. Jag skall köpa Prinssesan av Burundi på söndag. Maria
imported Hej! Hej! Tack för den poängen lutt jodå Mashinka och jag är bästisar även rent privat hon är hemma hos oss nu under helgen på Söndag hämtar vi hennes firrar/Ann-Mari
malawijanne Kolla i övrigt....din kompis skapade exakt samma tråd. Ni är som gjorda för varann;) Lutt sluta nu, du är smartare än så, att hålla på med sådant.Janne
imported Hej! Hej! Malawijanne och Guy inte reta Lutt han är bland det klokaste debattörer på detta forum/Ann-Mari
malawijanne Vi har alla vår historia, och ingen är mer värd än någon annan. Tänk om alla kunde tycka så.Janne
Lutt Lutt sluta nu, du är smartare än så, att hålla på med sådant.Janne Att hålla på med sådant? Finns det en tråd redan så skall man väl hänvisa till den:o;)
malawijanne Att hålla på med sådant? Finns det en tråd redan så skall man väl hänvisa till den:o;) Ja men det finns väl moderatorer som sköter det. Kommentarer överflödiga.Janne
Lutt Ja men det finns väl moderatorer som sköter det. Kommentarer överflödiga.Janne Visst, detta är nog forumets mest onödigaste tråd och du är delaktig i den;) Men håller iofs med, de har väl fullt upp med annat.
cfakvarielagret Visst, detta är nog forumets mest onödigaste tråd och du är delaktig i den;) Men håller iofs med, de har väl fullt upp med annat. Icke den ena tråden heter Trevlig helg den andra Trevlig helg alla stor skillnad som vanligt alla trillade dit
malawijanne Icke den ena tråden heter Trevlig helg den andra Trevlig helg alla stor skillnad som vanligt alla trillade dit Fan jag har ju sagt till mig själv, debattera inte med christer, men nu blev jag sugen, vad menar du Christer.Janne