Pimme Nu har det äntligen hänt något nytt på akvariefronten i Kalmar. Det har öppnat en ny butik bara med akvariefiskar och tillbehör. (Skönt att slippa kryssa runt bland fågelburar och hundmat.) De har en heldel malawi till bra priser men också sällskapsfisk.
nils42 Nu har det äntligen hänt något nytt på akvariefronten i Kalmar. Det har öppnat en ny butik bara med akvariefiskar och tillbehör. (Skönt att slippa kryssa runt bland fågelburar och hundmat.) De har en heldel malawi till bra priser men också sällskapsfisk. Aj, aj. Stanna ett ögonblick bland fåglarna, titta och tänk. Trevligare sällskap än en fin papegoja får man nog inte.
cichlids4fun Nu har det äntligen hänt något nytt på akvariefronten i Kalmar. Det har öppnat en ny butik bara med akvariefiskar och tillbehör. (Skönt att slippa kryssa runt bland fågelburar och hundmat.) De har en heldel malawi till bra priser men också sällskapsfisk. OK. har de öppnat idag eller? körde förbi i veckan men då var det inte öppet än.
Bright_Blue De öppnade i fredags, såg riktigt bra ut och ett bra utbud av sjöciklider. OK. har de öppnat idag eller? körde förbi i veckan men då var det inte öppet än.
imported Vad heter butiken?? Samt vilken adress?? :) Jag tror att de kommer att ha öppet tis.-lör. Mest eftermiddagar.
cichlids4fun Vad heter butiken?? Samt vilken adress?? :) kalmar akvarieaffär ligger i korsningen vid palace och gtan med folktandvården..........;) på samma gata som Netto zoo fanns på tidigare
cichlids4fun Den ligger i korsningen Smålandsgatan-Unionsgatan. så kan man ju oxå säga....;) om man kan gatunamnen vill säga....
imported Tack ska ni ha grabbar! :) Kul med en ny butik!! Vem är det som har den? När man för engångs skull kan något måste man ju visa det.:D
cichlids4fun När man för engångs skull kan något måste man ju visa det.:D Tjena Kim ok, efter en Kik i din profil så förstår jag ju varför du kan den ena gatan iaf, jag är ju där minst 5-6ggr per iaf på den gatan så jag borde ju veta namnet
Per-B Hallå, ingen som hunnit besöka affären ännu? Hmm, inte jag heller. Har inte någon lite att berätta, det vore trevligt. Jag ska försöka hinna förbi på fredag eftermiddag men fredagar är stressiga dagar och man vet aldrig...