Ser bra och intressant ut - litet det där djupet som får en att undra vad som döljer sig i det stora (blå) svarta!
Fattade inte riktigt det där med bakgrunden/modeuler? Har du sågat/delat en hel bakgrund och placerat lite på varje sida? Och visst har du något av den (eller är det en modul) på botten också? Men oavsett om jag fattat eller ej så ser det snyggt ut!
Och ditt projekt är ju onekligen lite större än mitt;)
Hehe ja jag kunde ju inte döpa det till ett litet projekt så jag fick improvisera =P
Bakgrunden är en Canyon rock tror den jag tog var 90cm eller nått bara. Men den bakgrunden om man ser den i profil ser ut som ett Z ungefär så där den går in mot bakrutan kapade jag av den och planslipade den.
Jag ville få känslan av en klippa som stack ut och sedan ett djup efter den med hjälp av målad bakruta.
Sedan sitter det som sagt lite moduler på botten ock på sidorna. Stora modulen på botten är den fristående modul 2 Vilandes uppepå den sitter modul 4 och på mitten bak sitter en del utav modul 1 samt längst till vänster för att dölja rastret till insuget.
Ska försöka lägga upp bilder med bättre kvallitet =)