joe Tar mig friheten att påminna om GCG & GAF:s julavslutning hos Kent i Nol nästa vecka pga ändrat datum från den 9/12 till den 8/12 som jag observerade först idag (fler kan sannolikt ha missat). Ta vara på möjligheten att tjöta fisk, dricka lite glögg (julmust) och äta pepparkakor (så du blir extra snäll inför jul) tillsammans med andra och ett stort urval av våra favoritdjur! Men OBSERVERA att mötet alltså äger rum måndagen den 8/12, jag tror vi börjar kl. 19.00 - men det är nog inte så helkinkigt exakt!
KuRtaN Tar mig friheten att påminna om GCG & GAF:s julavslutning hos Kent i Nol nästa vecka pga ändrat datum från den 9/12 till den 8/12 som jag observerade först idag (fler kan sannolikt ha missat). Ta vara på möjligheten att tjöta fisk, dricka lite glögg (julmust) och äta pepparkakor (så du blir extra snäll inför jul) tillsammans med andra och ett stort urval av våra favoritdjur! Men OBSERVERA att mötet alltså äger rum måndagen den 8/12, jag tror vi börjar kl. 19.00 - men det är nog inte så helkinkigt exakt! Är det några speciella aktiviteter som händer på mötet? Eller är det bara tjöta fisk och kolla på hans sortiment? Bor ca 300m därifrån så jag kanske tittar förbi med några vänner.
Niklas-Olsson Tack för att du har koll Joe...hade inte sett det...antar att det dyker upp mejl till medlemmarna om detta men är bra infon hamnar här.
joe Tar mig friheten att påminna om GCG & GAF:s julavslutning hos Kent i Nol nästa vecka pga ändrat datum från den 9/12 till den 8/12 som jag observerade först idag (fler kan sannolikt ha missat). Ta vara på möjligheten att tjöta fisk, dricka lite glögg (julmust) och äta pepparkakor (så du blir extra snäll inför jul) tillsammans med andra och ett stort urval av våra favoritdjur! Men OBSERVERA att mötet alltså äger rum måndagen den 8/12, jag tror vi börjar kl. 19.00 - men det är nog inte så helkinkigt exakt! Obs - lägger om denna så att ingen som vill komma missar dagen!Xmas:)
malawijanne Tar mig friheten att påminna om GCG & GAF:s julavslutning hos Kent i Nol nästa vecka pga ändrat datum från den 9/12 till den 8/12 som jag observerade först idag (fler kan sannolikt ha missat). Ta vara på möjligheten att tjöta fisk, dricka lite glögg (julmust) och äta pepparkakor (så du blir extra snäll inför jul) tillsammans med andra och ett stort urval av våra favoritdjur! Men OBSERVERA att mötet alltså äger rum måndagen den 8/12, jag tror vi börjar kl. 19.00 - men det är nog inte så helkinkigt exakt! Ja tyvärr är jag bortrest, jag ligger nog och gassar mig i solen istället. Och snällare behöver jag inte bli, så jag får väl ta mig en kall öl istället för pepparkakor:PJanne
joe Ja tyvärr är jag bortrest, jag ligger nog och gassar mig i solen istället. Och snällare behöver jag inte bli, så jag får väl ta mig en kall öl istället för pepparkakor:PJanne Ta du en öl för mig också - och tänk på oss i den kalla nord. Vi ses väl nån annan gång!
Byttorp Niklas Tack för att du har koll Joe...hade inte sett det...antar att det dyker upp mejl till medlemmarna om detta men är bra infon hamnar här. hej niclas mfl. Jag mailade ut om detta igår, har du inte fått mailet så har jag fel mailadress till dig.
Niklas-Olsson hej niclas mfl. Jag mailade ut om detta igår, har du inte fått mailet så har jag fel mailadress till dig.Hej där Magnus...inte sett nå´t mejl...skumt..har ju fått mejl från tidigare! Det känns som det inte är meningen att du å jag ska ha kontakt:)
Niklas-Olsson Är det några speciella aktiviteter som händer på mötet? Eller är det bara tjöta fisk och kolla på hans sortiment? Bor ca 300m därifrån så jag kanske tittar förbi med några vänner.Självklat ska du kika förbi..brukar alltid vara trevligt hos Kent. "BARA" tjöta fisk och kolla hans sortiment? Det är inte så bara det..;) Det bjuds på kaffe å lussebullar m.m också så det är klart värt att avvara några timmar tillsammans med oss:) Ses på måndag!
joe Tar mig friheten att påminna om GCG & GAF:s julavslutning hos Kent i Nol nästa vecka pga ändrat datum från den 9/12 till den 8/12 som jag observerade först idag (fler kan sannolikt ha missat). Ta vara på möjligheten att tjöta fisk, dricka lite glögg (julmust) och äta pepparkakor (så du blir extra snäll inför jul) tillsammans med andra och ett stort urval av våra favoritdjur! Men OBSERVERA att mötet alltså äger rum måndagen den 8/12, jag tror vi börjar kl. 19.00 - men det är nog inte så helkinkigt exakt! Lägger om en gång till - så ingen missar utifall att! Vi ses där!Xmas:)Xmas:)
joe Jag missar tyvärr detta, för första gången på flera år :( Trist! Men så äré väl emellanåt. Kan du inte dela på dig;) Ses väl nån annanstans då - och några lär vi ju bli iallafall! GOD JUL förresten - första gången jag skriver det för i år!
KuRtaN Haha : ) Jag springer hos kent i stort sett varje vecka ibland flera ggr, så jag tycker nästan jag har rätt bra koll på hans sortiment :D Men det kan mkt väl hända att jag kikar förbi...Xmas:) Niklas Självklat ska du kika förbi..brukar alltid vara trevligt hos Kent. "BARA" tjöta fisk och kolla hans sortiment? Det är inte så bara det..;) Det bjuds på kaffe å lussebullar m.m också så det är klart värt att avvara några timmar tillsammans med oss:) Ses på måndag!
Byttorp Så, då har man lyckats stuva om lite i köksbyggande och sambon sköter markservice med dottern ikväll så..jag får möjlighet att åka till Nol. Om någon vill ha skjuts från Boråshållet eller plockas upp på vägen, slå en signal 033-204204) Syns i Nol kl 19.
Niklas-Olsson Som vanligt var denna tillställningen lyckad...mycket tjöt med trevliga människor. Det inhandlades en hel del fisk och tillbehör, det finns ju lite att välja på hos Kent :)
joe Håller med Niklas - trevlig och ganska mycket folk. Och nu så har jag då nya p. multicolor victoriae som koppas in såsakta just nu! Tack för idag OCH God Jul Xmas:) samt ett hoppfullt 2008 önskar Johan!
Niklas-Olsson Redan hemma? Försökte tuta på dig när vi stannade till vid ett rödljus när vi kommit över bron till Hisingen men såg i din bestämda blick att du hade annat i tankarna, du skulle bara hem med dina fiskar fortast möjligt..:)
joe Niklas Redan hemma? Försökte tuta på dig när vi stannade till vid ett rödljus när vi kommit över bron till Hisingen men såg i din bestämda blick att du hade annat i tankarna, du skulle bara hem med dina fiskar fortast möjligt..:) Jo - så var det nog eller så var det inte mig du tutade på;) (du menar bron vid Bohus va?) Jag skulle hem - det är en dag imorgon också och vi har en (ibland tre) levande väckarklockor som är morgonpigga! Vi hörs och jag lovar lyssna efter tutningar en annan gång!