Gott nytt årXmas:)
Jag kommer o sluta som medlem här på NCS pga mycket otrevliga påhopp och stor nonchalans när man skriver nått till vissa trådar. Jag tror man kan räkna alla som svarat på frågor och inlägg jag har gjort under två år på en hand!!
Tack till Göran , deelay och några till som försökte visa lite hjäpsamhet när man undrade något.
Mattias ....detta... var verkligen mycket tråkigt att höra.
På ett sätt kan jag förstå dig... Det finns ett litet fåtal personer som är sk Pirater (eller ämnes förstörare) på detta forum. De klampar in med sina "jättestora fötter" och slänger in konstiga kommentarer till höger och vänster, vilket får flera personer, jag själv inräknad att bli irriterad ibland.
Det som är konstigt är att dessa personer troligtvis sitter inne med stor kunskap men beter sig så barnsligt.
Det bästa är att försöka låta bli att svara på deras kommentarer, så de inte får luft utan självdör....
Jag kommer att sakna dig om du gör slag i saken.
Du vet väl att du inte får någon tidning nästa år i såfall... Där du har möjlighet att läsa min kommande artikelserie om lite olika projekt som jag sitter och skriver på........Nu fick jag det sagt också.
God Jul Mattias Xmas:)
Mvh Göran