Ja, och tänk vad bra det hade varigt om Björn fick din fisk och sedan sa att han själva fött upp dom;) då hade du väl varigt glad? Du vet ju själva att jag köpt f1 yngel där dina molirofoto användes som referensfoto på föräldrargruppen och då garvade vi inte:I meningen med att ta upp detta med foto på hans sida var inte att vi skulle diskutera rätt och fel.. det jag menade var att det var fel att ta foto där man vet vem fotografen är och sedan INTE lämna den upplysningen när man sedan publicerar dom. men du har rätt Janne.... Vi som fotar får väl copyskydda bilderna genom att märka dom, vilket inte e en garanti med alla fina redigeringsprogran för foto.... Menar att det e väl inga problen för dom som kan tex PS att "trolla" bort även detta från foto... men nu e detta ämne uttömt då personen i fråga har stängt ner sina troffefoto efter påtryckningar från vissa håll.. Där ser man vad en debatt kan göra,,,, demokrati eller diktatur det e frågan;););) Det ända jag tycker e att en person som öppnar en sida med foto och INTE lägger ut fotografens namn utan tar all kred själva e en person som inte respekterar anndra mäniskors kunnande och intresse för att fota ...
Jag tycker inte heller att det var rätt av honom att lägga ut bilderna.
Men det är nästan omöjligt att skydda sina bilder på nätet, så varför inte se det från den positiva sidan, att samtidigt så får man bra reklam helt gratis, och som jag skrev från början lägg inte ut alla era bilder på nätet, utan spara då dom som ni vill sälja.Janne