Cutekid
Jag kommer inte låta honom använda mina bilder. Under flera år har jag sett mina och andras bilder florera runt på div hemsidor där de tjänar pengar på sidan i form av reklam intäckter m.m. Folk får tycka att jag är "greedy" och vill ha betalt för mina bilder men jag vill markera att det inte är ok att bara "låna" bilder utan att fråga om lov.
deelay
jag sa självklart ja, skulle jag inte vilja att bilderna användes skulle jag aldrig lagt ut dom på nätet från början. Kul att dom finns och kommer till någon nytta.
Skulle jag vilja tjäna pengar på bilder skulle jag troligtvis inte fota fiskar.
stiffe
Var själv lyckligt ovetande om allt det här tills jag fick ett mail från Carsten(Thorleif) på nyårsafton och dagen efter ett från Selik själv.
Och självklart så har jag oxå givit honom mitt tillstånd till att använda sig av mina foton.
Som några andra här så känner jag mig oxå stolt över att han vill använda sig av mina foton.
imported
variants
Hellou all. Thank you very much that you give me a permision for ours picture. Now it tropheus variant again on and a i have all permision. Thank you very very much. But i dont have all pictures so i ask you if you put some picture in this rubrik. I miss tropheus moorii Kaku , Kasageri,Katili,Kiku (Red Chest) ,Kushangaza, Linangu, Linangu Yellow ,Malasa,Moba,Molwe,Mpulungu,Musanga,Mutondwe,Muzumba,Mwerazi,Ndole,Ndole red fluorescent,Nundo Head (Golden Chisanze),Sabwe,Wampembe, Zongwe
sp.red Chiwina
sp.black Banza, Makobola, Minago,Rumonge (Braun),Uvira
duboisi bemba,Karago Yellow band, maswa stardust
brichardi Karilani Island, Kavalla (Kipampa), Kigoma, Mikonga, Moliro, Yungu,
Zaire
Please if you have som of this variants put pictures here or send me email selik@ak-47.sk (please whit picture put your name and link) thank you very very much. have a nice day
imported
tropheus fotos
Hellou Please can sobebody translate this :
Ursprungligen postat av Göran Å Visa inlägg
Ja då har jag också skickat några kort till honom.
Hans galleri såg ju rättså intressant ut. Tydligt märkt vem som tagit de olika bilderna.
Mvh Göran
Samma här bara kul att han får ihop en bra troffesida.
Tomas
StefanL
Hellou Please can sobebody translate this :
Ursprungligen postat av Göran Å Visa inlägg
Ja då har jag också skickat några kort till honom.
Hans galleri såg ju rättså intressant ut. Tydligt märkt vem som tagit de olika bilderna.
Mvh Göran
Samma här bara kul att han får ihop en bra troffesida.
Tomas
"Originally posted by Göran Å Show post
Ok now I´ve sent a few photos to him too.
His gallery looks quite interesting. Clear markings on who has taken the different photos.
Sincerely Göran
Same here just fun to see that he puts together a good site of Tropheus.
Tomas"