De er alle i den samme störrelse 8cm og i butikken hvor jeg köpte disse tar man aldrig fisk i inbytte så de må vare inköbt fra grossist.
En meget intressant malle, har du fådt nogle yngler?
Ok:)det er ingen vits i at søodla dem,da de findes i tusentals i Tanga-søen,så med mindre grosisten odla dem,ja da er de jo VF:)men det spiller nu ingen rolle i denne sammenhæng;)dem laver ganske mange unger ad gangen,har set kul på omkring 30 stk,så der er altid nogen som overlever:Djeg havde mine til at starte med i et kar med foae,daffodil,multi,compress. og så først dem havde ynglet da jeg tømte karret!efterfølgende bliv de sat lidt enkeltere akvarier(som det ses på videoen jeg har indsat)med potter og da var de nemmere at holde øje med(dem viser sig ikke meget hvis du har dem i et kar fyldt med sten,da de er en nat-mal)!de kan være svære at holde øje med i henhold til at dem går med yngel og spytter typisk hvis du tager dem i et fiskenet...noget andet er at dem levere ganske meget slim og er lidt "klamme" at røre ved...noget andet er at man også kan stikke sig ganske meget på dem når man fisker dem i søen,det gjorde ihvertfald min kammerat og jeg da vi på de natdyk tog omkring 40 stk. uden for Toby`s lodge;)