Mja, jag har också en hyfsad start på nya året. Någon enstaka grävling hittade in i munnen, men kopparslagarna är väck. Tillbringade sista dagen på förra året i total lycka - helt och hållet själv i lokalen, görandes enbart sådant jag hade lust med. Egentid är underbart!! Blev tidig sänggång, för att verkligen inte behöva riskera att få ögonen urblåsta av raketer. Fyrverkerier var roligt en gång i tiden, numera gillar jag det nästan inte alls...
Hilsen,
P, med tvättid.
Låter som en alldeles förträfflig afton! Ingen som käftar emot precis! Här var det bara familjen - den lilla egna (= ingen släkt!!!) och det var också kanon. Jag/vi anser också att fyrverkerier är överskattade, men de två äldsta sönerna vill gärna ha lite pang-pang...så fadern förll till föga och inhandlade ett litet set...totalt fiasko - ingen nöjd. Och det säger jag, får man inte mer för de pengar jag la, då är det bättre att helt låta bli. Grannarna tänkte dock i helt andra banor - så fyrverkeri blev det ändå lite senare. Känns som om det har accelererat detta med pangandet...så kul är det verkligen inte!
Tvätta lungt!