Peter_A_F lite fler Mycket vackar fiskar... är det Tanganyika? Man blir ju sugen på att skaffa det någon gång i framtiden...
fishweed Mycket vackar fiskar... är det Tanganyika? Man blir ju sugen på att skaffa det någon gång i framtiden... jupp, jo tanganyika måste man nog ha nån gång i sitt liv har jag märkt! :)
malplacerad Fryeri Gohst som härjar på rejält när han leker. Det är bara och ta beteckning för de andra även om man heter Trewavasae, saulosi, polit m.m Denna bild var ju störtskön, hanen ser ut att vara täckt av iskall frost. *tummen upp*
Mattias777 Denna bild var ju störtskön, hanen ser ut att vara täckt av iskall frost. *tummen upp* Tackar =) Han kallas ibland för smeknamnet: "The white wizard". Han har så mycket personlighet att han kan få ha ett smeknamn. Kanske ett nytt handelsnamn he he.....
Decimus Tackar =) Han kallas ibland för smeknamnet: "The white wizard". Han har så mycket personlighet att han kan få ha ett smeknamn. Kanske ett nytt handelsnamn he he..... måste återigen säga att den bilden hade nog vunnit hela skiten 09 ! så jävla aggro han ser ut!
Mattias777 måste återigen säga att den bilden hade nog vunnit hela skiten 09 ! så jävla aggro han ser ut! Det var snällt skrivet. Jag har inte varit i närheten av någon placering på detta forum när jag skickat in bilder.
Bright_Blue Trägen vinner :) Det var snällt skrivet. Jag har inte varit i närheten av någon placering på detta forum när jag skickat in bilder.
Mattias777 En liten lovande fire fish på ca 5cm. Denna vill jag behålla:) Jag är inte ute efter det röda enbart utan fenor och ögonen har stor betydelse. Denna har syggt vitt innsprängt på kroppen och inte rödaktiga ögon.
StefanL En liten lovande fire fish på ca 5cm. Denna vill jag behålla:) Jag är inte ute efter det röda enbart utan fenor och ögonen har stor betydelse. Denna har syggt vitt innsprängt på kroppen och inte rödaktiga ögon. Den var fin så jag förstår att du vill behålla honom...;)
classe En liten lovande fire fish på ca 5cm. Denna vill jag behålla:) Jag är inte ute efter det röda enbart utan fenor och ögonen har stor betydelse. Denna har syggt vitt innsprängt på kroppen och inte rödaktiga ögon. fina firefish den. och jag har själv den 8 st 3 hanar och 5 honor där hemma hos mig 222liter den är fina färg den fisk.. din är med som lika min där.. kanske jag behålla den firefish o golden där så länge i 222liter där min karet
Wilhelm Hahaha, katten lyckades igen! Förstår inte hur han gör när han trycker på enterknappen eller vä musknappen. :-|
patrickeriksson Hahaha, katten lyckades igen! Förstår inte hur han gör när han trycker på enterknappen eller vä musknappen. :-| Läser man inläggen i ordning så kan man tro att Leopoldi är ute efter bilder på din diskuskompis ;)
Mattias777 Den var fin så jag förstår att du vill behålla honom...;) Har du inte kvar dina fire fish Malawe?
Mattias777 Var på besök hos Ninni , en diskuskompis och tog några bilder. Bilden på räkan och första diskus bilden var super
StefanL Har du inte kvar dina fire fish Malawe? Nepp..sålda med 720 karet. Samma fångstplats som dina?;)
Mattias777 Nepp..sålda med 720 karet. Samma fångstplats som dina?;) Ja, inte helt men dom är nära släkt;)