Johan Vad då aldrig sätt något liknande, liknar den inte alls en troffe*-), vilken färg, hur många har han?
Johan
kan svara på det.... Inte mycket till färg nu, gröngråa och färglösa. Honan har lite orange i huvudet och i ryggfenan MEN har sett mycket roligare firrar.Finns 1+1 och dom går i separata kar så svårt att säga vad resultatet blir om man sätter samman dom i samma burk. Kan uttrycka det som Jörgen sa......"Ser lovande ut men nu e dom inte färgade och vet inte hur dom kommer att bli när dom kommer samman men lovande är dom"...
Så det ända häftiga jag kan se med dom e att dom e nya(om detta nu gör dom häftiga*-))! Om jag skulle gämföra dom med något så skulle det vara en yellowband karago (mallagarasi) men utan det gula bandet och med oranget i ögonen.
Enligt mig en totalt intesägande troffe som jag inte tycker skulle göra sig i något kar.. Inte som den e nu ialla fall. Vem vet ....kanske om dom kommer i samma kar blir dom bra men skulle inte ge 5000:- för ett troffepar som ser intetsägande ut... Men finns nog dom som tycker annurlunda som tur är.
Presic som Jörgen sa så finns det massor av troffar i sjön och det bildas hela tiden nya, men dessa har inte exporterats av en eller annan annledning. Så tror att det skulle finnas häftigare varianter att håva upp och lämna marknaden med häpnad!;);)
Glöm nu inte att detta e en högst personlig åsikt och inget som aqnndra måste tycka:D:D