shreek Tropheus Inga toppen bilder men dem kanske håller tråden i liv .... bild nr 1 VF Nkonde Bild nr 2 Moliro
doohan Woff Inga toppen bilder men dem kanske håller tråden i liv .... bild nr 1 VF Nkonde Bild nr 2 Moliro Jag vill ha! J!drans vilken snygg Nkonde! grymt snygg! Även moliron ser kanon ut!
maltandis Inga toppen bilder men dem kanske håller tråden i liv .... bild nr 1 VF Nkonde Bild nr 2 Moliro Jag gillar båda bilderna skarpt:-) Vi fick hem 2+4 vilda röööda Moliro igår kväll, hann precis koppa in dom innan jag blev tvingad att ta mig till jobbet för nattarbete. Vi hade tänkt köra 3-4 olika troffar i ngt kar.
doohan Undrar Jag gillar båda bilderna skarpt:-) Vi fick hem 2+4 vilda röööda Moliro igår kväll, hann precis koppa in dom innan jag blev tvingad att ta mig till jobbet för nattarbete. Vi hade tänkt köra 3-4 olika troffar i ngt kar. Köpte du dem i Örebro ? (moliron)
shreek Kul ja ja fick lite liv i tråden :) Måste säga att moliron tar sig bra och Nkonden är jag oxå riktigt nöjd med . trevligt att ni gillar dem ...
specmats Mer liv åt tråden med en Kapampa juniorhona oj den var fin stiffe, Kapamba är en favorit, tyvärr verkar den vara sällsynt i handeln och det är sällan jag ser den, kan ju iof vara en sällsynt variant eller fångas i ett svårtillgängligt område..
cfakvarielagret Inga toppen bilder men dem kanske håller tråden i liv .... bild nr 1 VF Nkonde Bild nr 2 Moliro Ställ upp i fototävlingen så lägger jag min röst direkt toppenbilder
doohan Då Japp! De inhandlades i Örebro. kanske det var en Anders som levererade dem till dig eller är jag ute och cyklar helt nu?
maltandis kanske det var en Anders som levererade dem till dig eller är jag ute och cyklar helt nu? Det var Anders som hämtade fiskarna hos Anders, och jag fick dom hem till mig kl 21.10 igår.
rent-vatten Det var Anders som hämtade fiskarna hos Anders, och jag fick dom hem till mig kl 21.10 igår. Det var ett väldigt precist svar. :D