Johan Tack Göran!
Visst har jag visat dom tidigare, men det var ett tag sedan och dom är ju bara ca 1 år gamla, så mycket händer med dom nu.
Om du skall ha en troffe med lite fart i så skall du skaffa "red cheek". Har behövt att komplettera "red cheek" karet med ett gäng Dubbar för ett par veckor sedan för att lungna ner dom lite och det verkar fungera bra, än så länge..........
/Johan
Jo jag har sett bilder innan Johan, på dina redcheek, men det var när dom var lite mindre, och inte har fått så bra färg.
Jag kan bara säga grattis Johan du har fått tag i en stam utav red cheeken, som ser kanon ut.
Jag vet när Arnold i Åled tog in den första sändningen utav red cheeken från African Diving, ja det var djur som var ca 15 cm i storlek och dom gick i Arnolds 90 liters baljor ca 15 st i varje balja.
Ja den synen glömmer jag aldrig, 15 st karamellfiskar, ja alla var randiga med röda till oranga ränder.
Ja det är den troffen som jag tycker har varit snyggast.
Enda dilemmat var att dom kostade 900kr st och att det var lite svårt att ta ut honor kontra hannar.
Men som sagt vad jag vet att det var någon från Stockholm som köpte upp en del red cheek, och jag tror att dina yngel kanske härstammar från den stammen.
För att dom red cheeken som har varit till salu, här omkring dom har inte varit lika vassa som dina är.Janne