HEJ Ilangi hona och ett Ilangi ungdjur Kannon bilder som vanligt Stiffe! Kontrar med några månader gammla serie bilder på Katonga lek.
specmats fina dom där, gillar katonga mycket och dom är lite coola i sin variation av färger, mina vf var mkt milda faktiskt hur är dina?
HEJ fina dom där, gillar katonga mycket och dom är lite coola i sin variation av färger, mina vf var mkt milda faktiskt hur är dina? Milda kan jag inte direkt påstå, dom fightas ibland men inget allvarligt. Fick en rolig bild på en av dom häromdan!
specmats Jasså, ja den gruppen ja hade blev några år senare decimerad av en hanne (Deelay kan berätta) hos mej var dom nästan som små änglar:) Btw snygg tandgarnityr
deelay Milda kan jag inte direkt påstå, dom fightas ibland men inget allvarligt. Fick en rolig bild på en av dom häromdan! jag älskar bilder på tänder när dom är bra, o denna e bra.
Magnar Falköping Jo men han kommer inte förens på Lördag så än är de mina. Ja,Roger og jeg kommer på Lørdag:) Hilsen Magnar
doohan Dessa Falköping en ok bild på några kambwimba som jag fotade nu precis. kambwimba är grymt vackra troffar! Vill ha! kambwimba
Falkoping-Andreas Ok. I vilket fall som helst så är det oerhört vackra troffar... Du får piska på göran lite så han klämmer fram lite till dig med :)
StefanL Falköping Du får piska på göran lite så han klämmer fram lite till dig med :) Nja..Göran hade faktiskt piskat fram en del men jag var tvingad att ändra mig. Kommer dock att be honom dra upp ett gäng åt mig vid ett lite senare tillfälle. Finns det möjlighet så är avkomma från Görans troffar högt på önskelistan. Grymt fina och välskötta.
doohan He he Milda kan jag inte direkt påstå, dom fightas ibland men inget allvarligt. Fick en rolig bild på en av dom häromdan! Mycket lyckat foto. Den påminner en del om monstret i serien Alien. Kanske hade skaparen av munnen på alien monstret sett foton på troffegaddar innan :) Den skulle dock behöva borsta tänderna lite :-)
doohan En fråga! Kannon bilder som vanligt Stiffe! Kontrar med några månader gammla serie bilder på Katonga lek. Har sett att ganska många använder / har tegelrör i sina akvarier. Är dessa bra? Varför har ni dessa rör? Är de bättre gömställen? Eller är det bara ett enkelt sätt att ordna gömställen på ett effektivt o ev billigt sätt?
specmats Mycket lyckat foto. Den påminner en del om monstret i serien Alien. Kanske hade skaparen av munnen på alien monstret sett foton på troffegaddar innan :) Den skulle dock behöva borsta tänderna lite :-) nja H R Giger heter snubben som skapade alien och inspirationen vara en hästmun och en manlig pewee:)
doohan Aha nja H R Giger heter snubben som skapade alien och inspirationen vara en hästmun och en manlig pewee:) Men viss likhet med ett vasst troffegarnityr tycker jag mig se i det monstret :) Roligt dock att han hade dessa två som inspiration till utseendet på alien.
Cutekid Snygga bilder Stefan! Red cheek är ju så goa med det blå ögat och röda fläcken. En klar favorit, dock så elaka. Mvh